TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-08-25 - Globalne sieci zmieniają menu na potrzeby lokalnego rynku

Światowe sieci fast-food starają się przyciągnąć jak największą liczbę klientów w Chinach. W związku z tym firmy prześcigają się w propozycjach oryginalnych dań.

reklama


Sieci takie jak McDonald's, Pizza Hut czy Dunkin Donuts walczą o pierwsze miejsce na rynku gastronomicznym w każdym kraju. Zarządzający jednak wiedzą, że nie każda nacja lubi pizzę z pepperoni, dlatego też koncerny oferują swoim klientom oryginalne dania, w smakach które najlepiej znają ich odbiorcy.

W związku z tym Pizza Hut swoim chińskim klientom oferuje pizzę rakową lub tysiąca wysp, z owocami morza i znanym w Polsce sosem "Tysiąca Wysp". Natomiast McDonald's również dostosował się do lokalnych upodobań i serwuje shrimpburgera, czyli kanapkę z całą krewetką w środku. W stałym menu znajdują się również shake z mleka sojowego. Zwolennicy KFC mogą zjeść tam ryz z kurczakiem w stylu zachodnim. kolejna sieć znana w Polsce głównie ze słodkości, Dunkin Donuts serwuje swoim klientom pączki z wieprzowiną lub o smaku wodorostów. W Starbucksie z kolei można zamówić herbatę z czerwoną fasolą.

Eksperci zgodnie uważają, że najważniejsze to zachować podstawę dania i wzbogacić ja o elementy, za którymi przepada lokalny rynek.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com