TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-09-22 - Travelport podpisuje umowÄ™ z AlitaliÄ…

Travelport poinformował o przedłużeniu na kolejne lata umowy dystrybucyjnej typu full content z Alitalią.

reklama


Umowa wchodzi w życie ze skutkiem natychmiastowym i zapewni biurom podróży podłączonym do systemu firmy Travelport dostęp do taryf i biletów lotniczych (w tym internetowych) oraz usług dodatkowych oferowanych przez Alitalia.

W ramach umowy Alitalia wdroży również technologię Rich Content and Branding, stanowiącą kluczowy element platformy Travelport Merchandising. Technologia ta pozwoli przewoźnikowi zarządzać tym, w jaki sposób jego oferta i usługi dodatkowe są prezentowane biurom podróży.

"Cieszymy się z przedłużenia współpracy z firmą Travelport. Nowa długoterminowa umowa, obejmująca innowacyjną platformę Travelport Merchandising, a zwłaszcza technologię Rich Content and Branding, zapewnia nam nieosiągalne wcześniej możliwości promowania naszej oferty wśród biur podróży i klientów. Pozwoli nam to wyróżnić się na tle konkurencji i uzyskać wymierne korzyści dla naszej firmy" - powiedział Aldo Ponticelli, wiceprezes Alitalia ds. dystrybucji.

"JesteÅ›my dumni z naszej dÅ‚ugofalowej współpracy z Alitalia i niezmiernie cieszymy siÄ™ z przedÅ‚użenia umowy z tÄ… firmÄ…, która teraz obejmuje również technologiÄ™ Rich Content and Branding. Travelport Å›wiÄ™towaÅ‚ ostatnio podpisanie pięćdziesiÄ…tej umowy na tÄ™ technologiÄ™. Cieszymy siÄ™, że Alitalia doÅ‚Ä…czyÅ‚a do tego grona przewoźników krajowych i tanich linii lotniczych. JesteÅ›my przekonani, że podpisana umowa przyniesie ogromne korzyÅ›ci Alitalia, współpracujÄ…cym z nami biurom podróży oraz klientom" - dodaÅ‚ Robin Ranken, dyrektor Travelport ds. usÅ‚ug dla linii lotniczych w Europie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com