TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Travelport poinformował o przedłużeniu na kolejne lata umowy dystrybucyjnej typu full content z Alitalią.
reklama
Umowa wchodzi w życie ze skutkiem natychmiastowym i zapewni biurom podróży podłączonym do systemu firmy Travelport dostęp do taryf i biletów lotniczych (w tym internetowych) oraz usług dodatkowych oferowanych przez Alitalia.
W ramach umowy Alitalia wdroży również technologię Rich Content and Branding, stanowiącą kluczowy element platformy Travelport Merchandising. Technologia ta pozwoli przewoźnikowi zarządzać tym, w jaki sposób jego oferta i usługi dodatkowe są prezentowane biurom podróży.
"Cieszymy się z przedłużenia współpracy z firmą Travelport. Nowa długoterminowa umowa, obejmująca innowacyjną platformę Travelport Merchandising, a zwłaszcza technologię Rich Content and Branding, zapewnia nam nieosiągalne wcześniej możliwości promowania naszej oferty wśród biur podróży i klientów. Pozwoli nam to wyróżnić się na tle konkurencji i uzyskać wymierne korzyści dla naszej firmy" - powiedział Aldo Ponticelli, wiceprezes Alitalia ds. dystrybucji.
"Jesteśmy dumni z naszej długofalowej współpracy z Alitalia i niezmiernie cieszymy się z przedłużenia umowy z tą firmą, która teraz obejmuje również technologię Rich Content and Branding. Travelport świętował ostatnio podpisanie pięćdziesiątej umowy na tę technologię. Cieszymy się, że Alitalia dołączyła do tego grona przewoźników krajowych i tanich linii lotniczych. Jesteśmy przekonani, że podpisana umowa przyniesie ogromne korzyści Alitalia, współpracującym z nami biurom podróży oraz klientom" - dodał Robin Ranken, dyrektor Travelport ds. usług dla linii lotniczych w Europie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami