TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-07-04 - Ryanair opublikował wyniki badań obsługi klienta

Ryanair, opublikował 29 czerwca br. wyniki badań obsługi klienta, które wykazały, że ponad 50% polskich pasażerów skorzystało z oferty przewoźnika co najmniej cztery razy w ciągu ostatnich 12 miesięcy, ponad jedna trzecia leciała co najmniej sześć razy. Badanie Ryanaira, w którym wzięło udział ponad 2800 osób, potwierdziło, że cena i destynacje są nadal najważniejszymi czynnikami przy rezerwacji lotu. 90% pasażerów było zadowolonych z punktualności lotów, a 97% poleci Ryanairem ponownie.

reklama


Siedmiu na dziesięciu ankietowanych pasażerów podróżowało "tylko z bagażem podręcznym", podczas gdy 99% rezerwacji zostało dokonanych na stronie ryanair.com. Ponad 80% respondentów uznało, że jest ona "łatwa w użyciu". 99,7% pasażerów Ryanair zostało odprawionych online. Wydrukowali oni karty pokładowe przed wyjazdem na lotnisko.

Ryanair stara się ograniczyć czas oczekiwania pasażera na lotnisku (poprzez zachęcanie do bagażu podręcznego i odprawy online). 70% pasażerów czekało ok. 15 minut lub mniej, by odprawić bagaż. 8% respondentów czekało ponad 30 minut.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com