TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-05-30 - Ecco Holiday - nowe bezpieczne reguły

Ostatnie wydarzenia utwierdziły zarząd operatora w konieczności odejścia od dotychczasowego modelu działania stosowanego tradycyjnie przez inne firmy i wprowadzenia nowych zasad, zapewniających klientom maksymalne bezpieczeństwo. Dokonano gruntownej przebudowy oferty tak, by ograniczyć do minimum ryzyka charakterystyczne dla branży.

reklama


Mając na względzie wszelkie skutki anulacji jakie dotknęły pewną cześć rezerwacji, biuro podtrzymuje, że był to jedyny słuszny i odpowiedzialny krok, jaki można było podjąć, by uniknąć w przyszłości prawdopodobnie dużo większych i bardziej odczuwalnych dla wszystkich problemów. Firma powiedziała tym samym "NIE" powszechnej praktyce przenoszenia odpowiedzialności związanej z ryzykiem działalności organizatora na klientów, bo to oni jak dotąd ponosili największe koszty potknięć touroperatorów, często dowiadując się o tym podczas wypoczynku i doświadczając konieczności szybszego powrotu do domu w dramatycznych okolicznościach. Jako ostatni doświadczyli tego klienci krakowskiego biura Excalibur, przebywający w Paryżu.

- Niebezpieczeństwo pojawia się, gdy głównym sposobem konkurowania jest oferowanie produktu po cenach, które nie wystarczą nawet na pokrycie kosztów samego przelotu. Dodatkowym problemem jest nieefektywny system nadzoru instytucjonalnego państwa oraz regulacji prawnych, pozwalających na długotrwałe unikanie odpowiedzialności za błędy - mówi Grzegorz Płókarz, prezes zarządu Ecco Holiday - Dlatego też Zarząd Ecco Holiday podjął decyzję o konieczności odejścia od dotychczasowego modelu działania i wprowadzenia nowych, bezpiecznych rozwiązań. Dokonano gruntownej przebudowy całej oferty, stosując łączony model operacji lotniczych z wykorzystaniem zarówno czarterów, bloków zakupionych od innych dostawców oraz lotów rejsowych i tzw. tanich linii. Takie rozwiązanie pozwala nam z czystym sumieniem oferować Klientom bezpieczny i pewny produkt, nieobarczony dotychczasowym ryzykiem, którym inaugurujemy kolejne dziesięciolecie.

Efektem tych zmian jest nowy katalog Hity Dekady, który w minionym tygodniu trafił do partnerów prowadzących sprzedaż oferty Ecco Holiday. Znajdująca się w nim oferta jest dokładnie wyselekcjonowana, oparta o sprawdzone rozwiązania i doświadczenia, dzięki którym firma budowała zaufane klientów w ciągu ostatnich 10 lat. 28 maja wystartował także nowy serwis internetowy Ecco Holiday, optymalnie dostosowany do potrzeb klientów indywidualnych oraz agentów, w pełni zintegrowany z systemem rezerwacyjnym Merlin X. W praktyce oznacza to uproszczone procedury zakupu i szybsze działanie modułu wyszukującego oferty.

Przebudowany model operacyjny oraz inwestycje w infrastrukturę techniczną są odzwierciedleniem polityki operatora zwiększającej bezpieczeństwo klientów i budującej uczciwe relacje między wszystkimi uczestnikami rynku.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com