TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-01-07 - Szkolenie i konkurs dla branży turystycznej

Merigo sp. z o.o. informuje o zmianach oraz inicjatywach marketingowych jakie pojawią się w styczniu 2014 roku

reklama


Jedną z nowości jest zmiana dostawcy biletów lotniczych, którym zostanie Weco Travel Sp. z o.o. - nowa oferta zagościła w systemie 1 stycznia.

Kolejna ważna informacja dla biur podróży to kontynuacja cyklu szkoleń pod nazwą Merigo Meeting Tour 2014. Tym razem wraz z Merigo swoje produkty zaprezentują: Weco Travel Sp. z o.o. (znane również z obsługi podróży służbowych firm) oraz ubezpieczyciel - Mondial Assistance. Ideą prezentacji jest przedstawienie słuchaczom nowych możliwości jakie rodzą się z korzystania z systemu Merigo - mowa tutaj przede wszystkim o pakietach turystycznych - a co za tym idzie znaczące podniesienie konkurencyjności i generowanie większych zysków. Szkolenia odbędą się kolejno w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu i na koniec w Poznaniu.

Harmonogram szkoleń:



Chętni do wzięcia udziału w szkoleniach są proszeni o zgłaszanie się na adres e-mail - info@merigo.com.pl. Każdy uczestnik otrzyma imienny Certyfikat Merigo/Go Global Travel.

Całemu cyklowi będzie towarzyszył konkurs związany właśnie z dynamicznym pakietowaniem. Inicjatywa ta ma zachęcić agentów turystycznych do kreowania wakacji szytych na miarę swoich klientów. Początkowo uczestnicy zamieszczać będą swoje propozycje pakietowe (np. przelot + transfer + hotel + rejs) na profilu Merigo na Facebooku. Następnie najciekawsze zdaniem pomysłodawcy pakiety zostaną umieszczone na stronie Merigo.

Głosowanie internautów wyłoni zwycięzców bardzo atrakcyjnych nagród rzeczowych, a przede wszystkim głównej nagrody, którą będzie siedmiodniowy pobyt na Majorce w czterogwiazdkowym hotelu dla dwóch osób. Fundatorami będą Merigo, Weco Travel oraz Mondial Assistance. Konkurs rusza 7 stycznia.

Szczegóły konkursu można znaleźć na merigo.com.pl



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com