TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Jak określić i utrzymać standardy, kontrolować przepływ gotówki i towarów, jak prawidłowo zorganizować obieg dokumentów i informacji, jak porozumiewać się z Gośćmi i jak reagować na ich reklamacje - na te i wiele innych pytań odpowiedzą eksperci podczas szkolenia organizowanego przez firmę Balance Education.
reklama
Podczas szkolenia eksperci-praktycy, odwołując się do swojego wieloletniego doświadczenia pokażą zasady, których przestrzeganie decyduje o sprawnym, zyskownym i satysfakcjonującym gości funkcjonowaniu restauracji.
W programie między innymi:
Standardy - czego dotyczą, czemu służą i jak je utrzymać?
Nadużycia w gastronomii - sytuacje im sprzyjające, przykłady nadużyć i sposoby zapobiegania.
Komunikacja interpersonalna i jej znaczenie.
Jak kontrolować przepływ gotówki i towarów, jak prawidłowo zorganizować obieg dokumentów i informacji?
Praktyczne sposoby rozliczania działalności handlowej w gastronomii.
Rozliczanie imprez konferencyjnych i bankietowych
Koszt udziału w szkoleniu: 320 zł + VAT 23%. 10% rabatu dla drugiej i kolejnych osób z tej samej firmy. Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, indywidualne konsultacje z ekspertami, serwis kawowy. Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 11 sierpnia. Szkolenie odbędzie się 20 sierpnia w warszawskim hotelu Marriott.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami