TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-11-18 - IV edycja konkursu na Gdański Produkt Turystyczny

Gdańska Organizacja Turystyczna zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji konkursu na Gdański Produkt Turystyczny 2011.

reklama


W tym roku składa się on z dwóch części - Nagrody Kapituły Konkursu oraz plebiscytu - Nagrody Internautów. Pierwszą z nagród ma szansę uzyskać jeden z produktów turystycznych, który nie tylko uzyska szerokie poparcie w plebiscycie ale i uznanie kapituły, złożonej z ekspertów z branży turystycznej. Natomiast nagroda internautów dla produktu turystycznego zostanie wyłoniona przez plebiscyt internetowy na stronie www.gdansk4u.pl

Dodatkowo została poszerzona grupa odbiorców konkursu - oprócz Organizatorów Turystyki z całej Polski (biura podróży, tour operatorzy itp.), instytucji miejskich i pozarządowych oraz przedsiębiorców, swoje projekty mogą również zgłaszać stowarzyszenia.

Konkurs na Gdański Produkt Turystyczny ma na celu wyłonienie innowacyjnych, wielosezonowych, atrakcyjnych produktów turystycznych dotyczących turystyki przyjazdowej i ich promocja - w jednej z pięciu kategorii:
I. Gdańsk - dotknij wolności,
II. Gdańsk&love
III. Bursztynowy Gdańsk
IV. "Sobieszewska Wyspa Skarbów"
V. Coolturalnie w Gdańsku

Organizatorzy liczą na zainteresowanie konkursem i zaprezentowanie oferty promującej Gdańsk jako miasto, w którym warto spędzać wolne chwile, nie tylko podczas sezonu turystycznego ale i poza nim.

W ubiegłym roku nagrodę otrzymała Agencja Podróży i Turystyki "Holidays" za produkt "Latarnia Morska - Twierdza Wisłoujście - Westerplatte".

Zwycięskim produktom zostaną nadane tytuły - "Gdański Produkt Turystyczny 2012" i "Gdański Produkt Turystyczny 2012" - nagroda internautów na okres roku. Dodatkowo w ramach nagrody zostanie zrealizowana kampania promująca produkt.

Zgłoszenia przyjmowanie będą do 20 stycznia 2012 r.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com