TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-08-22 - Ecco Holiday zaprasza agentów do rozmowy

Biuro podróży Ecco Holiday zaprasza na cykl spotkań, których celem jest prezentacja egzotycznych nowości, firmowanych znakiem Ecco Travel, oferty zimowej do krajów Basenu Morza Śródziemnego oraz wyjaśnienie zasad nowego, dodatkowego ubezpieczenia Bezpieczna Wpłata. Do udziału w konferencji zaproszeni są właściciele i pracownicy biur licencyjnych, agencyjnych oraz salonów własnych. Pierwsze spotkanie odbędzie się 22 sierpnia w katowickim Novotel Centrum.

reklama


Spora część prezentacji przeznaczona zostanie na szczegółowe omówienie zupełnie nowych objazdów po Kubie, Indiach i Rosji.

Bezpieczna wpłata to jedyne tego rodzaju ubezpieczenie w Polsce, obejmujące, bez dodatkowych kosztów, wszystkich klientów Ecco Travel i Ecco Holiday. Ubezpieczenie to gwarantuje zwrot 100% wpłaty w ciągu 30 dni, w przypadku niezrealizowania wyjazdu.

Ecco Travel to marka, pod którą od lat organizowane są wyjazdy do najdalszych zakątków świata. W badaniu raitingowym biur podróży, przeprowadzonym przez serwis branżowy Turystyka.rp.pl, działający w strukturze "Rzeczpospolitej" on line, firma osiągnęła bardzo dobry wynik i klasę AA+.

W kwietniu tego roku, Ecco Travel, wraz z innymi spółkami, włączono do struktur Ecco Holiday. Zmiany te nie wpływają w żaden sposób na sam produkt i dotychczasowy model operacyjny. Oprócz wyjaśnienia kwestii związanej z przekształceniem spółek, w części poświęconej egzotyce, omówione zostaną najpopularniejsze programy objazdowe na takich kierunkach wakacyjnych jak Tajlandia, Meksyk i Sri Lanca. Najwięcej czasu przeznaczone zostanie na numer 1 w ofercie Ecco Travel, czyli Chiny. Sukces wycieczek objazdowych po tym kraju firma zawdzięcza interesującym programom zwiedzania oraz ogromnej wiedzy i doświadczeniu pilotów.

Staramy się wciąż rozwijać i korzystać z nowych możliwości, jakie oferuje rynek lotniczy. - mówi Radosław Olek, Dyrektor Operacyjny Ecco Travel - Oparcie na lotach rejsowych, a ostatnio także typu low-cost, daje nam możliwość lepszego dopasowania oferty pod kątem klientów, modyfikowania propozycji standardowych i dostosowania ich do indywidualnych potrzeb nabywców. Dywersyfikacja dostawców usług lotniczych ma także ścisły związek z bezpieczeństwem naszych klientów. Jesteśmy świadkami wielu upadłości na niespotykaną dotąd skalę. Zaistniała sytuacja zmusza do refleksji, ale przede wszystkim do zmian. Stąd odejście od stereotypowego prowadzenia działalności touroperatorskiej, wewnętrzna reorganizacja firmy, nowe produkty i poszerzenie działalności o nowe usługi. Ostatnia z nich to unikatowe ubezpieczenie wpłat klientów, którzy utracili zaufanie do biur podróży. Koszt ubezpieczenia pokrywamy w całości sami. Na spotkaniach będziemy pokazywać także zalety kierunków na tzw. "potwierdzenie" w porównaniu do masowego produktu charterowego, wskazując przede wszystkim na komfort podróży a także na czasu pobytu i brak ograniczeń względem miejsca wypoczynku. Będziemy rozmawiać z naszymi gośćmi także o referencjach, które klienci przesyłają bezpośrednio do centrali firmy. Wiemy, jak to motywuje do dalszej pracy i chcemy tym, którzy się do tego przyczynili, dać również tą satysfakcję. Mamy też świadomość, że nie ma lepszej reklamy niż zadowolony klient. Liczymy na otwarte dyskusje i aktywną wymianę zdań, bo dialog jest najlepszą możliwością obustronnego poznania.

Kolejne spotkania zaplanowano na 23 sierpnia 2012 w Krakowie (Hotel Campanile), 28 sierpnia 2012 w Gdańsku (Focus Hotel), 29 sierpnia 2012 w Poznaniu (Hotel Andersia) i w Warszawie dnia 30 sierpnia 2012 w Novotelu Centrum. Więcej informacji na temat spotkań znajduje się na stronie agencyjnej touroperatora.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com