TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Port lotniczy w podwarszawskim Modlinie działa już niespełna dwa miesiące. Pierwsze statystyki pokazały, że chętnych na oferowane z lotniska połączenia jest wielu. Czy przekłada się to jednak na stopień zadowolenia podróżnych z wykonywanych usług?
reklama
Od kilku dni w prasie pojawiają się niezbyt pochlebne opinie na temat samego lotniska jak i pracujących tam osób. Zdaniem pasażerów, zachowanie obsługi klasyfikuje się znacznie poniżej przeciętnej.
Jak relacjonuje jedna z rodzin, przez około kwadrans zmuszona była do stania w deszczu, podczas gdy inni pasażerowie wysłuchiwali nieprzyjemnych gróźb pod swoim adresem od niekompetentnej obsługi portu.
Sporym utrudnieniem dla podróżnych okazała się "poczekalnia w strugach deszczu". Po zakończeniu odprawy w supernowoczesnym terminalu pasażerowie są dosłownie wyrzucani wprost na płytę lotniska, gdzie niezależnie od warunków pogodowych czekają, aż samolot będzie gotowy do startu. Komfort to jedno, bezpieczeństwo drugie. Podróżni są pozostawiani sami sobie, nikt ich nie pilnuje - a o wypadek nietrudno.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami