TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-12-06 - Itaka - najcenniejsza marka

W VII już edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Itaka po raz kolejny uplasowała się na najwyższym miejscu wśród biur podróży zajmując 62 miejsce (awans o 5 pozycji w stosunku do ubiegłorocznej edycji) oraz zanotowała wzrost wartości marki o 23%, z 188,9 mln złotych w roku ubiegłym do 231,6 mln złotych w roku 2010.

reklama


Ranking wartości marek przeprowadzany przez Rzeczpospolitą to jedyne takie zestawienie w Polsce. W rankingu oprócz wyników sprzedaży, brana jest, przede wszystkim pod uwagę siła oddziaływania - moc marki. W tegorocznej edycji przeanalizowano dane finansowe i dokonano szczegółowego badania opinii konsumentów 330 marek, których łączna wartość szacowana jest na ponad 61 mld złotych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com