TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-12-09 - Rainbow Tours poprawia wyniki sprzedaży

Inwestycja w rozbudowę sieci sprzedaży, poprawa jakości oferowanych usług to tylko, niektóre z działań marketingowych, które stosują biura aby sukcesywnie poprawiać swoje wyniki na rynku usług.

reklama


Biuro Rainbow Tours dzięki inwestycji w sieć call center, tylko w okresie od stycznia do października br. odnotowało wzrost sprzedaży o ok. 80% w stosunku do roku ubiegłego, w sumie z 19 mln do 35 mln złotych.

Marcin Jasiński, dyrektor call center w Rainbow Tours zaznacza, że obecnie spora część klientów, przy zakupie wycieczek korzysta właśnie z usług interaktywnych. Podkreśla wagę nowoczesnej centrali telefonicznej oraz wyszkolonego personelu. Okazuje się, że inwestycja w szkolenia ze specjalizacji pracowników w jednej, konkretnej dziedzinie i kierunkach wyjazdowych zwraca się z nawiązką.

Obecnie w łódzkim call center touroperatora pracuje łącznie 18 osób: 14 z nich zajmuje się sprzedażą zorganizowanych wyjazdów Rainbow Tours i Bee Free, 4 osoby obsługują rezerwacje biletów lotniczych oraz pośredniczą w rezerwacjach hoteli, sprzedaży ubezpieczeń, rezerwacji samochodów czyli kompleksową obsługa podróży.

- Rok 2011 był rokiem wzrostów nie tylko w osiągniętych obrotach ale również w udziale sprzedaży w stosunku do salonów sprzedaży. Na koniec października udział ten wynosił 24,4 procent i stale rośnie - twierdzi Marcin Jasiński

Cieszą zatem ambitne plany na przyszły rok. Grupa planuje ok. 40-proc. wzrost sprzedaży, przy zwiększeniu ilości pracowników w call center do 22 osób.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com