TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-04-14 - Amadeus zmodernizował stronę Lufthansy

Amadeus poinformował o przeprowadzeniu modernizacji strony internetowej Lufthansy.

reklama


Witryna internetowa przewoźnika zyskaÅ‚a przebudowany przepÅ‚yw zakupów i rezerwacji. DziÄ™ki temu podróżni mogÄ… liczyć na lepsze doÅ›wiadczenia w zakresie zakupów online za sprawÄ… nowych narzÄ™dzi nawigacyjnych oraz wiÄ™kszej przejrzystoÅ›ci informacji o cenach. RównoczeÅ›nie nowa strona zostaÅ‚a zaprojektowana w taki sposób, aby zwiÄ™kszyć możliwoÅ›ci merchandisingowe linii lotniczej, zarówno w zakresie dziaÅ‚alnoÅ›ci krajowej, jak i miÄ™dzynarodowej.

Podróżni zyskają dostęp do spersonalizowanych rekomendacji i szerszego niż dotychczas zakresu wariantów podróży, bazującego na specyficznych obszarach ich zainteresowań. Ponadto otrzymają oni spersonalizowane oferty uwzględniające ich status frequent flyer, wybór destynacji i kraju zamieszkania. Propozycje będą obejmować także szereg uzupełniających, odpowiednio dobranych produktów i usług, takich jak zaawansowane opcje rezerwacji miejsc, wynajem samochodów, bilety kolejowe czy usługi dodatkowe, jak np. miejsce przy wyjściu ewakuacyjnym czy dodatkowa przestrzeń na nogi.

Lufthansa bÄ™dzie również miaÅ‚a możliwość rozwijania zawartoÅ›ci swojej strony internetowej w oparciu o okreÅ›lone parametry, takie jak czas lub pora roku, czy szczególne okazje, odpowiednio dostosowujÄ…c swojÄ… ofertÄ™. To pozwoli przewoźnikowi osiÄ…gnąć wiÄ™kszÄ… elastyczność dziÄ™ki możliwoÅ›ci szybkiego modyfikowania treÅ›ci na stronie internetowej za pomocÄ… dostosowywalnych reguÅ‚ biznesowych, i w ten sposób lepiej sprostać oczekiwaniom podróżnych. Dla Lufthansy oznacza to dużą oszczÄ™dność czasu i redukcjÄ™ kosztów operacyjnych dziÄ™ki zmniejszeniu zależnoÅ›ci przewoźnika od rozwoju oprogramowania. JednoczeÅ›nie linia lotnicza zyska wiÄ™ksze możliwoÅ›ci dotarcia do klientów i sprzedaży swoich produktów i usÅ‚ug za poÅ›rednictwem kanaÅ‚u online.

"DziÄ™ki implementacji rozwiÄ…zaÅ„ e-Commerce firmy Amadeus możemy mieć pewność, że podróżni zyskajÄ… prostsze i bardziej spersonalizowane doÅ›wiadczenia podczas zakupów online na Lufthansa.com. Nasza strona internetowa oferuje teraz udoskonalony dostÄ™p do oferty podróży lotniczych oraz powiÄ…zanych produktów i usÅ‚ug, odpowiadajÄ…c na indywidualne potrzeby podróżnych ze szczególnym naciskiem na przejrzystość w zakresie cen i możliwoÅ›ci wyboru na każdym etapie procesu zakupu czy rezerwacji. Co wiÄ™cej, podróżny może w peÅ‚ni kontrolować caÅ‚y proces zakupu, co również przekÅ‚ada siÄ™ na wiÄ™kszÄ… efektywność sprzedaży" - skomentowaÅ‚ Christian Tillmans, VP Global Sales & Key Account Management, Deutsche Lufthansa AG.

"Jesteśmy dumni, że nasza technologia stanowi podstawę ewolucji strategii Lufthansy w kanale online. Zaawansowane możliwości w zakresie merchandisingu i personalizacji stają się coraz ważniejsze dla linii lotniczych na całym świecie, a turyści XXI wieku oczekują, że będą mogli planować swoje podróże według własnych upodobań. Odnowienie strony internetowej Lufthansa.com jest wynikiem naszej obecnej współpracy z jedną z największych linii lotniczych na świecie. Podkreśla to również kontynuację naszego zaangażowania jako partnera w dziedzinie innowacji w kanale internetowym, wspierającego strategię online przewoźnika, której celem jest uzyskanie pozycji dynamicznego sprzedawcy i zapewnienie klientom jeszcze lepszej obsługi - powiedziała Julia Sattel, SVP Airline IT, Amadeus.

Amadeus e-Personalise, który jest podstawÄ… nowej strony Lufthansy, to jedno z wielu rozwiÄ…zaÅ„ wspierajÄ…cych strategiÄ™ online Lufthansy. PozostaÅ‚e narzÄ™dzia wykorzystywane przez przewoźnika to: Amadeus e-Retail (internetowy system rezerwacji lotniczych), Amadeus Flex Pricer (narzÄ™dzie zapewniajÄ…ce podróżujÄ…cym odpowiednie opcje taryf lotniczych), Amadeus Cars Plus (rozwiÄ…zanie umożliwiajÄ…ce rezerwacjÄ™ samochodów w wypożyczalniach) i Amadeus Digital Design Services (rozwiÄ…zanie pozwalajÄ…ce liniom lotniczym na budowÄ™ strony internetowej spersonalizowanej pod wzglÄ™dem wyglÄ…du i funkcjonalnoÅ›ci).

W ramach projektu Amadeus zapewnił, że strona Lufthansa.com zostanie poddana szczegółowym, rygorystycznym testom i kontroli jakości. Całkowicie zmodernizowane strony na Lufthansa.com w obszarze zakupów, rezerwacji i zmiany rezerwacji są już dostępne dla podróżnych w 12 językach i 88 krajach na całym świecie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com