TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Amadeus poinformował o przeprowadzeniu modernizacji strony internetowej Lufthansy.
reklama
Witryna internetowa przewoźnika zyskała przebudowany przepływ zakupów i rezerwacji. Dzięki temu podróżni mogą liczyć na lepsze doświadczenia w zakresie zakupów online za sprawą nowych narzędzi nawigacyjnych oraz większej przejrzystości informacji o cenach. Równocześnie nowa strona została zaprojektowana w taki sposób, aby zwiększyć możliwości merchandisingowe linii lotniczej, zarówno w zakresie działalności krajowej, jak i międzynarodowej.
Podróżni zyskają dostęp do spersonalizowanych rekomendacji i szerszego niż dotychczas zakresu wariantów podróży, bazującego na specyficznych obszarach ich zainteresowań. Ponadto otrzymają oni spersonalizowane oferty uwzględniające ich status frequent flyer, wybór destynacji i kraju zamieszkania. Propozycje będą obejmować także szereg uzupełniających, odpowiednio dobranych produktów i usług, takich jak zaawansowane opcje rezerwacji miejsc, wynajem samochodów, bilety kolejowe czy usługi dodatkowe, jak np. miejsce przy wyjściu ewakuacyjnym czy dodatkowa przestrzeń na nogi.
Lufthansa będzie również miała możliwość rozwijania zawartości swojej strony internetowej w oparciu o określone parametry, takie jak czas lub pora roku, czy szczególne okazje, odpowiednio dostosowując swoją ofertę. To pozwoli przewoźnikowi osiągnąć większą elastyczność dzięki możliwości szybkiego modyfikowania treści na stronie internetowej za pomocą dostosowywalnych reguł biznesowych, i w ten sposób lepiej sprostać oczekiwaniom podróżnych. Dla Lufthansy oznacza to dużą oszczędność czasu i redukcję kosztów operacyjnych dzięki zmniejszeniu zależności przewoźnika od rozwoju oprogramowania. Jednocześnie linia lotnicza zyska większe możliwości dotarcia do klientów i sprzedaży swoich produktów i usług za pośrednictwem kanału online.
"Dzięki implementacji rozwiązań e-Commerce firmy Amadeus możemy mieć pewność, że podróżni zyskają prostsze i bardziej spersonalizowane doświadczenia podczas zakupów online na Lufthansa.com. Nasza strona internetowa oferuje teraz udoskonalony dostęp do oferty podróży lotniczych oraz powiązanych produktów i usług, odpowiadając na indywidualne potrzeby podróżnych ze szczególnym naciskiem na przejrzystość w zakresie cen i możliwości wyboru na każdym etapie procesu zakupu czy rezerwacji. Co więcej, podróżny może w pełni kontrolować cały proces zakupu, co również przekłada się na większą efektywność sprzedaży" - skomentował Christian Tillmans, VP Global Sales & Key Account Management, Deutsche Lufthansa AG.
"Jesteśmy dumni, że nasza technologia stanowi podstawę ewolucji strategii Lufthansy w kanale online. Zaawansowane możliwości w zakresie merchandisingu i personalizacji stają się coraz ważniejsze dla linii lotniczych na całym świecie, a turyści XXI wieku oczekują, że będą mogli planować swoje podróże według własnych upodobań. Odnowienie strony internetowej Lufthansa.com jest wynikiem naszej obecnej współpracy z jedną z największych linii lotniczych na świecie. Podkreśla to również kontynuację naszego zaangażowania jako partnera w dziedzinie innowacji w kanale internetowym, wspierającego strategię online przewoźnika, której celem jest uzyskanie pozycji dynamicznego sprzedawcy i zapewnienie klientom jeszcze lepszej obsługi - powiedziała Julia Sattel, SVP Airline IT, Amadeus.
Amadeus e-Personalise, który jest podstawą nowej strony Lufthansy, to jedno z wielu rozwiązań wspierających strategię online Lufthansy. Pozostałe narzędzia wykorzystywane przez przewoźnika to: Amadeus e-Retail (internetowy system rezerwacji lotniczych), Amadeus Flex Pricer (narzędzie zapewniające podróżującym odpowiednie opcje taryf lotniczych), Amadeus Cars Plus (rozwiązanie umożliwiające rezerwację samochodów w wypożyczalniach) i Amadeus Digital Design Services (rozwiązanie pozwalające liniom lotniczym na budowę strony internetowej spersonalizowanej pod względem wyglądu i funkcjonalności).
W ramach projektu Amadeus zapewnił, że strona Lufthansa.com zostanie poddana szczegółowym, rygorystycznym testom i kontroli jakości. Całkowicie zmodernizowane strony na Lufthansa.com w obszarze zakupów, rezerwacji i zmiany rezerwacji są już dostępne dla podróżnych w 12 językach i 88 krajach na całym świecie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami