TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Przedstawiciele marki Subway w Polsce i pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej poinformowali o wzmożeniu działań w zakresie promocji w mediach społecznościowych. Launch nowych kanałów komunikacji amerykańskiego giganta na Instagramie i Twitterze nastąpił w lipcu br.
reklama
"Intensyfikowanie obecności w social mediach jest obecnie koniecznym działaniem każdej firmy, której zależy na jak najbliższym kontakcie z klientem. FB, Instagram i Twitter nie tylko umożliwiają nam poszerzenie grona odbiorców komunikatów, ale także są źródłem opinii i informacji o marce, które następnie możemy przełożyć na nasze dalsze działania i rozwój" - przekonują przedstawiciele sieci w komunikacie prasowym.
Na instagramowym i twitterowym profilu miłośnicy marki mogą m.in. zobaczyć nowe kreacje marki czy zdjęcia z wydarzeń, w których uczestniczy, uzyskać informacje o promocjach oraz wziąć udział w dedykowanych dla tych kanałów konkursach.
Za zintegrowaną komunikację marki w social media w Polsce odpowiada Q&A Communications. Agencja koordynowała też launch nowych kanałów w pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami