TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Hotele które należą do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts zostały poddane kontroli jakości świadczonych usług. Wiarygodność badania miała zapewnić anonimowość oceniających i utrzymanie efektu zaskoczenia. Dzięki temu sprawdzono, jak w rzeczywistości przedstawia się poziom jakości usług w relacji Gość - Hotel.
reklama
W ramach badania oceniano różnorodne aspekty związane z funkcjonowaniem hoteli. Sprawdzano następujące kategorie: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe. Kontrola obiektów trwała od 1 maja do 15 września br.
Organizatorzy Konkursu Jakości Usług PPH&R, dzięki akcji chcą promować obiekty, które prezentują najwyższy poziom jakości usług. Wyniki mają pozwolić gościom podejmować trafne decyzje podczas wyboru obiektu noclegowego.
25 października 2013 r. podsumowano rezultaty przeprowadzonych badań. W ocenie niezależnych audytorów nastąpiła poprawa poziomu jakości usług w grupie hoteli PPH&R, w stosunku do poprzedniej edycji przeprowadzonej w 2011 roku. Wiarygodność tegorocznego pomiaru jakości miał zapewnić fakt, że lustrację przeprowadzili ci sami kontrolerzy we wszystkich hotelach Grupy. Z zebranych danych wynika, że powiększyła się ilość obiektów dobrze ocenionych.
Wyniki VII edycji Konkursu Jakości Usług PPH&R
W kategorii podstawowej
I miejsce
HOTEL BRANICKI w Białymstoku
II miejsce ex aequo
HOTEL AKWAWIT w Lesznie
HOTEL AMADEUS w Krakowie
HOTEL BARTAN w Gdańsku
HOTEL VIVALDI w Poznaniu
HOTEL WARSZAWA w Augustowie
III miejsce
HOTEK KLIMCZOK w Szczyrku
W kategorii dodatkowej:
I miejsce ex aequo
HOTEL AKWAWIT w Lesznie
HOTEL ANDERS w Starych Jabłonkach
HOTEL UNITRAL w Mielnie
Statuetkę Perła Hoteli PPH dla najlepszego hotelu oraz dyplomy dla laureatów wręczyła Pani Minister Katarzyna Sobierajska, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami