TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-07-04 - McDonalds stawia na kurczaki

McDonald`s zamierza zrewolucjonizować swoje menu. Nowy szef sieci, Don Thompson chce wycofać z karty dań restauracji aż 160 pozycji. Potrawy na bazie wołowiny ma zastąpić drób.

reklama


Swoją decyzję McDonald`s tłumaczy wykorzystaniem powodzenia takich dań jak przekąski Chicken McBites. Okazuje się jednak, że powodów jest wiele. Sieć rezygnuje z bardziej wymyślnych potraw na rzecz tańszego kurczaka, ponieważ chce przyciągnąć bardziej oszczędnych klientów. Pogłębiający się kryzys także za oceanem zmusza nawet stałych bywalców fast foodów do ograniczenia przyjemności jadania w sieciówkach. Kurczaki są zdecydowanie tańsze niż wołowina. Z kolei dietetycy postrzegają ten rodzaj mięsa za bardziej odżywczy, a co ważne mniej kaloryczny.

McDonald`s już od kilku lat nie jest w najlepszej kondycji finansowej. Wolniejszy wzrost na rynkach azjatyckich i pogarszające się nastroje wśród amerykańskich konsumentów mówią same za siebie.

Pierwsze poprawki do menu koncern wprowadzi w Stanach Zjednoczonych. W kontekście tych zmian ważnym jest fakt, iż ostatnio mięso kurczaków z racji faszerowania tych zwierząt różnymi lekami jest uznawane za coraz mniej zdrowe i ekologiczne.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com