TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Sieć kawiarni Starbucks postanowiła uruchomić sprzedaż swoich produktów z przyczep gastronomicznych na terenie dwóch uczelni w Stanach Zjednoczonych.
reklama
Dzięki temu sieć może sprzedawać swoją kawę w miejscach gdzie nie można postawić kafejki. Warto dodać, że w USA to właśnie kampusy państwowych uczelni były jednymi z niewielu miejsc bez kawiarni Starbucks.
W całym kraju znajduje się w sumie 11,5 tys. lokali należących do sieci. Na terenach uczelni jest ich tylko 300. Oznacza to, że studenci kupowali kawę w innych firmach. Firma postanowiła to zmienić i będzie wręcz jeździć za studentami. Przyczepy mogą zostać przeprowadzone w każde miejsce o dowolnej porze. Dzięki temu Starbucks będzie ustawiał swoje mobilne kawiarnie tam gdzie w danym momencie znajduje si najwięcej potencjalnych klientów.
Sieć już od dawna stara się pokonywać pewne bariery i chce dotrzeć z kawą wszędzie. Akcja rozstawiania przyczep z kawą na wynos jest pilotażowa i jeśli osiągnie odpowiednie efekty - właściciele będą chcieli w ten sposób rozwiązać problem braku miejsca na swoje lokale.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami