TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-03-04 - Dominos Pizza podbija polskie duże miasta

Amerykańska sieć pizzerii poinformowała, że w bieżącym roku otworzy 11 nowych lokali w największych polskich miastach.

reklama


Nowa wizja rozwoju firmy zakłada rozszerzenie sieci do 25 lokali do końca 2013 roku oraz 35 placówek do końca 2014 roku. Strategia przewiduje też otwarcie nowych lokali poza Warszawą - skupienie się na największych polskich miastach jeszcze w tym roku. Tak ambitne plany rozwoju polskiej sieci będą mogły być zrealizowane dzięki pozyskaniu w ubiegłym roku dodatkowego kapitału od inwestorów brytyjskich.

- Mamy najbardziej rozpoznawalną markę pizzy w dostawie na świecie, ale w Polsce najpierw musimy zbudować jej świadomość wśród klientów. Uznaliśmy, że najpierw osiągniemy masę krytyczną w Warszawie - tylko w 10 miesięcy uruchomiliśmy tu 12 placówek i mamy najszybsze tempo rozwoju spośród wszystkich rynków Dominos. Przez pierwszych kilka lat będziemy celować wyłącznie w największe miasta, potem zastanowimy się nad szerszą ekspansją - oznajmił Peter Shaw, dyrektor generalny DP Poland w rozmowie z "Pulsem Biznesu".



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com