TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2015-03-04 - Ryanair składa obietnice i przedstawia zmiany
Ryanair ogłosił wprowadzenie nowej karty klienta i zaprezentował zmiany, które będą wdrażane w tym roku, w ramach programu "Always Getting Better".
reklama
Nowa karta klienta Ryanaira, została ogłoszona z okazji 30-tych urodzin. Będzie podstawą zapowiadanego przez przewoźnika procesu na rzecz poprawy wszystkich aspektów podróży i obejmuje plan 8-obietnic. Przewoźnik obiecuje m.in. najniższe ceny, położenie nacisku na bezpieczeństwo, największy wybór połączeń, transparentność czy innowacyjność. Czas pokaże w jaki sposób Ryanair wywiąże się z tych obietnic.
Ryanair również prezentuje nowości, które będą sukcesywnie wprowadzane w życie w 2015 roku, jako kolejny etap implementowania trzyletniego programu "Always Getting Better", w zakresie poprawy jakości usług, obniżenia opłat, które mają być wprowadzone w nadchodzącym roku. Obejmują one:
- Nowe wnętrza samolotu i nowe mundury załogi pokładowej
- Niższe opłaty za: odprawę na lotnisku, zamianę lotu w sytuacji stawienia się na lotnisku później niż 40 min przed odlotem i do 1 godziny po odlocie samolotu oraz nową opcję anulowania rezerwacji (15 euro za lot, w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji)
- Porównywarkę cen biletów lotniczych w czasie rzeczywistym na stronie internetowej przewoźnika.
- Nowy serwis z opisem destynacji i opiniami klientów
- Nowy produkt ubezpieczenia podróżnego
- Spersonalizowaną stronę Ryanair.com z opcją 100 wersji strony głównej i spersonalizowane e-maile reklamowe z ofertą dostosowaną dla danego klienta
- Opcję "hold the fare" (5 euro za zatrzymanie ceny przez 24 godziny).
- Ulepszone menu na pokładach samolotu z większym wyborem zdrowych posiłków i usługą wcześniejszego zamówienia gorącego śniadania na wybranych trasach
- Nowe miejsca siedzące z większą przestrzenią na nogi i wystrój Boeing Sky Interiors.
- Szybsze aplikacje mobilne w rodzimych językach, jak również system rejestracji klienta My Ryanair.
"Europejscy klienci wybierają Ryanaira z uwagi na nasze niskie ceny, szeroki wybór tras i dzięki programowi "Always Getting Better". Te niskie ceny biletów nie ulegną zmianie, ale nadal będziemy słuchać i starać się poprawić każdy aspekt naszej działalności, a nasza nowa karta klienta przedstawia sposób w jaki chcemy dostarczyć przyjemne, proste i tanie podróżowanie. Nasi pasażerowie mogą spodziewać się poprawy warunków podróży podczas lotu z nowymi wnętrzami kabin i nowym menu, funkcji cyfrowych, w tym spersonalizowanych stron internetowych, szybszej aplikacji mobilnej, opcji "hold the fare" i funkcji porównania cen oraz dostępność obszernych informacji na temat destynacji do których latamy, a także zmniejszonych opłat i nowej opcji odwołania lotu, jak również nowych produktów ubezpieczeniowych. Będziemy również kontynuować dodawanie nowych tras i lotnisk do naszej siatki połączeń" - powiedział dyrektor marketingu Ryanair Kenny Jacobs.
"2014/15 był rekordowym rokiem dla Ryanair, jako że nasz ruch pasażerski wzrósł do 90 milionów klientów i rozpoczęliśmy proces implementacji znaczących zmian w jakości obsługi klienta, w tym wprowadzenie przydzielonych miejsc, drugi darmowy bagaż podręczny, naszą nową aplikację mobilną i stronę internetową oraz nowe dedykowane usługi dla rodzin Family Extra i osób podróżujących służbowo Business Plus, jak również nowe połączenia do jeszcze większej ilości lotnisk, z dogodnymi rozkładami lotów. W tym roku świętujemy 30 urodziny poprzez uruchomienie naszej nowej karty klienta i 2 roku wdrażania programu "Always Getting Better" oraz dynamicznego wzrostu ruchu pasażerskiego do 100 mln klientów" - dodał prezes przewoźnika Michael O'Leary.
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami