TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-11-26 - Mercure gwarantuje gościom dobrą obsługę

Ponad 80% hoteli Mercure w Polsce zrealizuje światową strategię "Gwarancja Jakości Mercure".

reklama


Koncepcja opiera siÄ™ na 96 punktach kontroli obejmujÄ…cych m.in. zameldowanie i wymeldowanie, zagwarantowanie jednolitego poziomu standardów usÅ‚ug we wszystkich 53 krajach, w których marka jest obecna. Mercure to pierwsza sieć hoteli kategorii Å›redniej oferujÄ…ca goÅ›ciom gwarancjÄ™ jakoÅ›ci na miÄ™dzynarodowym poziomie.

System opiera siÄ™ na trzech zobowiÄ…zaniach:



To podejście oparte jest na 96 punktach kontroli jakości, obejmujących cały pobyt gościa, m.in.:jeżeli w terminie 24 godzin od dokonania rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej gość znajdzie porównywalną ofertę tego samego hotelu (te same dni pobytu, rodzaj pokoju, identyczne warunki sprzedaży) po niższej cenie, płaci on tę stawkę z 10% zniżką. Osoba odpowiedzialna za jakość po stronie hotelu jest osiągalna przez cały czas. Telefon na infolinię 2424 musi zostać odebrany po nie więcej niż 5 dzwonkach.

"Gwarancja Jakości Mercure ma bezpośredni wpływ na poziom satysfakcji gości. Dzięki eksploracji nowych obszarów w zakresie jakości usług hotelarskich, Mercure wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnego klienta, tym samym wyznaczając kolejne standardy w branży. Program z pewnością umocni naszą pozycję na rynku oraz zaproponuje nowatorskie rozwiązania w obszarze client service" - mówi Joanna Świerkosz, Dyrektor Sprzedaży, Marketingu i Dystrybucji w Grupie Hotelowej Orbis.

"Gwarancja Jakości Mercure" podkreśla wagę szkolenia i zaangażowania zespołu. Wszyscy pracownicy, niezależnie od ich funkcji w hotelu, muszą być w stanie zadbać o potrzeby zgłaszane przez gości oraz niezwłocznie znaleźć ich rozwiązanie. W związku z tym opracowano program szkoleniowy (sesje e-szkoleniowe), w którym wszyscy pracownicy otrzymują dostęp do kursów dostosowanych do ich potrzeb zawodowych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com