TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-06-29 - coffehevan: druga odsłona kampanii taste of sunshine

W kawiarniach coffeeheaven wystartowała druga odsłona letniej kampanii taste of sunshine. Pojawią się w jej ramach owocowe froothies o brzoskwiniowym i mandarynkowym smaku, mrożona cytrynowo-brzoskwiniowa herbata oraz sernik z truskawkami. Promocja obejmie wszystkie 77 kawiarni coffeeheaven w całym kraju i potrwa do 5 września 2011 r.

reklama


Tego lata w coffeeheaven będą królowały odcienie żółci i pomarańczy - przybrały je nowe froothies i lemon & peach ice tea:
• peach froothie - to wypełniony kryształkami lodu napój o żółtej barwie i smaku dojrzałej, słodkiej brzoskwini;
• tangerine froothie - to napój o jasnożółtym kolorze mandarynek otulonych kruszonym lodem;
• lemon & peach ice tea - mrożony napój, o brzoskwiniowym smaku i aromacie, który kryje się w wypełnionym po brzegi kostkami lodu i plastrami cytryny kubku.

Wszystkie nowe mrożone napoje, w zależności od indywidualnych preferencji można zamówić w kubkach w rozmiarze S, M lub L. W kolejnej odsłonie sezonowej linii taste of sunshine zadebiutuje również ciasto strawberry cheescake - sernik ze świeżymi truskawkami.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com