TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-08-01 - Gruper oddaje pieniądze za Atenę

Serwis Gruper.pl zwraca w całości wpłacone pieniądze wszystkim klientom, którzy za jego pośrednictwem nabyli kupony Biura Podróży Atena, a nie mogli ich wykorzystać w związku z upadkiem biura. Obecnie reklamacje zgłosiło ponad 100 osób, portal liczy się jednak z tym, że liczba ta może wzrosnąć do około 200 w najbliższych dniach. Firma prosi o jak najszybszy kontakt wszystkich swoich klientów, których napotkały trudności w związku ze sprawą Ateny z Oświęcimia.

reklama


- Stworzyliśmy dedykowany zespół w Dziale Obsługi Klienta, który jest do dyspozycji wszystkich osób, które zgłaszają reklamacje, pragną uzyskać odpowiedzi na swoje pytania i pozyskać wsparcie w odzyskaniu wpłaconych środków. Pragniemy zapewnić, że wszystkie pokrzywdzone osoby, które złożyły reklamacje do serwisu Gruper.pl otrzymają stosowną pomoc - mówi Piotr Majcherkiewicz, prezes zarządu Gruper.pl. - Klienci portalu zakupów grupowych mają istotny bufor bezpieczeństwa, partnera, który w przypadku niewypłacalności biura turystycznego, może pomóc odzyskać pieniądze. Tak się dzieje w przypadku osób, które zakupiły ofertę Biura Podróży Atena za pośrednictwem Gruper.pl. - podkreśla.

Do Klientów serwisu, którzy mogli zostać poszkodowani w wyniku problemów biura podróży został skierowany mailing zawierający informacje na temat podjętych przez Gruper.pl kroków oraz procedury zwrotu środków. Firma współpracuje również ściśle z Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com