TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-12-12 - Ambitne plany spółki Rainbow Tours - ABC Świat Podróży

Spółka zależna Grupy Kapitałowej Rainbow Tours S.A. ABC Świat Podróży stawia sobie bardzo ambitne cele. Stworzenie nowoczesnej sieci multiagencyjnej na terenie Polski , ciągła poprawa jakości obsługi oraz rozpoznawalności marki to tylko niektóre z nich.

reklama


Założeniem nowych władz spółki jest stworzenie jednej z największych sieci multiagencyjnych na terenie Polski. Zmiany, które będą następować zostały wymuszone przez wymagania rynkowe a także są wynikiem świeżego i nowatorskiego spojrzenia. Jednym z celów jest połączenie doświadczenia i przyjaznej atmosfery z korporacyjnymi zasadami współpracy, przepływu informacji oraz dokumentacji a także regulacji prawnych.

- ABC to nie tylko doświadczony personel ale również pełen wachlarz ofert touroperatorów z całego kraju a także z zagranicy-mówi Alina Dybaś-Grabowska - dyrektor sprzedaży ABC. Do firm, które reprezentujemy należą min: Rainbowtours, Neckermann, Itaka, TUI, Wezyr, Sun&Fun, Triada, Oasistours, 7Islands, Summerelse, Alfa Star, GTI, Dertour oraz wiele innych.

ABC Świat Podróży w chwili obecnej posiada 21 biur na terenie takich miejscowości jak: Poznań, Koszalin, Szczecin, Gryfice, Płock, Gdańsk, Białystok, Warszawa, Łódź, Bytom, Legnica, Toruń oraz Bydgoszcz. Dzięki takiej sieci, istnieje bardzo dobra dostępność dla klientów z całego kraju.

- Plany na przyszłość to między innymi ekspansja i rozwój sieci o kolejne miasta województwa dolnośląskiego, śląskiego, małopolskiego, świętokrzyskiego oraz lubelskiego. W chwili obecnej dążymy do lepszej rozpoznawalności marki wśród naszych klientów, dlatego też oparliśmy się na modelu sieciowym, dzięki któremu nasz klient bez wglądu na to, w jakim mieście nas odwiedzi będzie obsługiwany w takich samych warunkach oraz standardach - twierdzi Alina Dybaś-Grabowska.

Biura ABC w 90 procentach zlokalizowane są w centrach handlowych, ze względu na łatwość dostępności do oferty przez 7 dni w tygodniu. Plany rozwojowe na przyszłość to również inwestycja w pracowników. Sprzedawcy wyjeżdżają zazwyczaj dwa razy do roku w celu poznawania nowych destynacji, do których później wysyłani są klienci.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com