TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-11-23 - Wódka z Ukrainy wkracza na polski rynek!

Producent wódki Nemiroff planuje inwestycje pochłaniającą kilkadziesiąt milionów złotych, w celu wzmocnienia swojej pozycji na polskim rynku alkoholi.- Szanse ma duże, bo Polacy kupują coraz więcej importowanych trunków - ocenia "Rzeczpospolita".

reklama


Ukraiński Nemiroff produkuje rocznie ponad 90 milionów litrów alkoholu i jest uznawany tuż po Smirnoff i Stolichnaya najbardziej popularną marką na świecie.

Już w najbliższych dniach firma ma zatwierdzić umowę wstępną o przejęciu spółki Legro z Zabrza, która zajmowała się sprzedażą wódki z Ukrainy. Ostateczna decyzja zostanie podjęta na początku 2007 roku. Wtedy Legro zmieni nazwę na Nemiroff Polska.

- Zdecydowaliśmy się na ten krok, gdyż Polska zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem sprzedaży wódki - mówi "Rz" Grzegorz Chojnacki, pełnomocnik firmy Nemiroff w Polsce.

Ukraińcy zachęcili się także wzrostem sprzedaży ich produktu na poziomie kilkuset procent rocznie.

Nemiroff mocno wchodząc na polski rynek może przejąć udziały Finlandii i Absoluta, obecnie mających 90 % łącznego udziału wódek z importu. Plusem wódki z Ukrainy może być jej cena, niższa o kilkanaście procent niż ceny pozostałych marek.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com