TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-02-22 - Menadżer na bolączki pasażerów

Na Dworcu Centralnym w Warszawie pojawiło się biuro menadżera, który będzie przyjmował skargi pasażerów bądź uwagi na temat funkcjonowania obiektu.

reklama


Od teraz, wszyscy pasażerowie, a także kontrahenci kolei, będą mieć możliwość wyrażenia swojej opinii dotyczącej funkcjonowania warszawskiego dworca codziennie od godziny 7 do 22. Menadżer będzie zajmował się skargami na czystość, problemami technicznymi w wynajmowanych lokalach i transportem niepełnosprawnych. Do jego zadań będzie również należeć współpraca z najemcami lokali komercyjnych.

Pasażerów zapewne ucieszy fakt, iż będą mogli ponarzekać chociażby na brudne toalety i znajdzie się osoba, która ich wysłucha. Do tej pory na kolei wszyscy przerzucali się odpowiedzialnością. Nikt nie chciał przyznać się do błędu. Budynkiem dworca zarządza bowiem Grupa PKP, ale kasy już nie są jej własnością, tylko należą do przewoźników - PKP Intercity, Przewozów Regionalnych i Kolei Mazowieckich. Za tory i perony odpowiada spółka PKP Polskie Linie Kolejowe, a za trakcję PKP Energetyka. System informacji pasażerskiej znajduje się z kolei w gestii PKP Informatyka.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com