TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-08-03 - Proszę czekać, konsultant z tobą porozmawia

Jeden z klientów linii lotniczych Qantas postanowił sprawdzić ile tak naprawdę trzeba czekać na połączenie z konsultantem infolinii przewoźnika. Niestety, nie mogąc uzyskać połączenia, po 15 godzinach zrezygnował.

reklama


Australijczyk zadzwonił na infolinię Quantas, aby zdobyć dokładne informacje na temat podróży do Nowego Jorku.W słuchawce odzywał się w kółko głos "Proszę czekać, konsultant linii lotniczych Qantas porozmawia z tobą tak szybko, jak to możliwe". Mężczyzna znalazł się w kolejce oczekujących.

Automatycznie odtwarzana wiadomość brzmiała w słuchawce od godziny 19.22 jednego dnia do 11.01 następnego. W tym czasie Australijczyk zdążył między innymi przeczytać liczący dwieście stron podręcznik zarządzania.

Według rzecznika prasowego Qantas, w dniu, w którym mężczyzna chciał skorzystać z infolinii, okres oczekiwania wynosił maksymalnie 17 minut.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com