TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-02-13 - Ta sieć restauracji rośnie w siłę

Do stu ma wzrosnąć w 2013 roku liczba restauracji marki SUBWAY® w Polsce. W 2012 roku firma zanotowaÅ‚a 15 proc. wzrost liczby lokali oraz 12 proc. wzrost liczby klientów restauracji otwartych przed 2012 rokiem. Nie odczuliÅ›my kryzysu na polskim rynku, mówi Martin Princ odpowiedzialny za rozwój marki w Europie Åšrodkowo-Wschodniej. UdziaÅ‚ Polski w globalnym rozwoju sieci wyniósÅ‚ 2%.

reklama


WażnÄ… dla marki pozycjÄ™ Polski potwierdziÅ‚ wybór Katowic, obok wÄ™gierskiego Ceglet, jako jednego z miejsc wprowadzenia nieobecnego do tej pory w Europie Åšrodkowo-Wschodniej konceptu SUBWAY® Café. Na poczÄ…tku grudnia standardowy punkt SUBWAY® zadebiutowaÅ‚ w Koszalinie, a kolejnych restauracji na terenie miasta doczekaÅ‚y siÄ™ Rzeszów, PÅ‚ock, BiaÅ‚ystok, Olsztyn i Warszawa.

Obok wzrostu liczby lokali i klientów firma SUBWAY® zanotowaÅ‚a także w Polsce 8 proc. wzrost sprzedaży. Rok 2012 byÅ‚ rekordowy dla caÅ‚ej sieci SUBWAY®, mówi Martin Princ. Mamy na koncie kilka kamieni milowych - m.in. ilość franczyz poza USA i KanadÄ… przekroczyÅ‚a symbolicznÄ… liczbÄ™ 10.000, z czego 3.500 punktów dziaÅ‚a w Europie. W Polsce wzrastajÄ…ca liczba lokali pokazuje, że z roku na rok nasz rozwój nabiera tempa. Spodziewam siÄ™, że utrzymamy ten trend także w nadchodzÄ…cych latach. Jednak to nie liczba otwartych restauracji jest najważniejsza, tylko staÅ‚y wzrost sprzedaży i liczby klientów w istniejÄ…cych już punktach. W tym wzglÄ™dzie polski rynek należy do bardzo stabilnych.

Rok 2013 firma rozpoczęła otwarciem pierwszego lokalu w Sopocie. Obok nowych otwarć plany biznesowe sieci obejmujÄ… m.in. poszerzenie oferty gastronomicznej. Sieć SUBWAY® skupi siÄ™ także na rozwoju formatu Drive-Thru. DziaÅ‚ania marki nadal wspierać bÄ™dÄ… szeroko zakrojone kampanie marketingowo-wizerunkowe.

Zależy nam na utrzymaniu silnej pozycji lidera na światowym rynku, nie zapominamy jednak o tym, że to w rynkach lokalnych drzemie obecnie największy potencjał, dodaje Martin Princ. Inicjatywy, jakie podejmujemy - zarówno biznesowe, jak i społeczne, konsekwentnie realizowane, przekładają się na ciągły wzrost wartości marki, dodaje Martin Princ.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com