TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Sukcesem zakończyło się uczestnictwo Polski w targach berlińskich ITB. Polska była oficjalnym partnerem targów.
reklama
Polska promowała się hasłem "Move Your Imagination" - porusz swą wyobraźnię. Na ponad 1500 metrach kwadratowych powierzchni wystawienniczej swoją ofertę przedstawiło ok. 70 polskich wystawców, w tym 16 regionów, a także cztery miasta - Warszawa, Poznań, Wrocław i Gdańsk.
- Pierwsze komentarze niemieckich mediów są dla nas bardzo pochlebne - mówi Jan Wawrzyniak, dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Berlinie.
Wiceminister sportu i turystyki Katarzyna Sobierajska oceniła, że promocja Polski jako kraju partnerskiego będzie przynosić długotrwałe efekty. Jej zdaniem Polsce zależało na zaprezentowaniu swoich możliwości w związku z Euro 2012, a kibice piłki nożnej i tak są gotowi przyjechać do Polski, nawet nie mając biletów na mecze. Dla nich w każdym z miast Euro przygotowano specjalne strefy kibica, gdzie można będzie oglądać mecze na telebimach. Zdaniem Katarzyny Sobierajskiej ruch turystyczny także po Euro 2012 powinien się utrzymać, dzięki spodziewanemu "efektowi barcelońskiemu".
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami