TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W kwietniu br. sprzedaż i wskaźnik wykorzystania miejsc pasażerskich linii lotniczych należących do Grupy Lufthansa pozostały na podobnym poziomie, co w kwietniu 2012 roku.
reklama
Ponieważ w tym roku święta przypadły w marcu, w kwietniu większy udział w przewozach pasażerskich miał ruch biznesowy.
W omawianym okresie Lufthansa (łącznie z Germanwings) i SWISS zwiększyły oferowanie odpowiednio o 1,6% i 0,4%, a także poprawiły sprzedaż o 1% i 1,6%.
Linie Austrian Airlines zmniejszyły oferowanie o 11,1% i zanotowały podobny spadek sprzedaży.
W sumie oferowanie przewoźników Grupy Lufthansy w Europie w kwietniu obecnego roku zostało zmniejszone o 3,2% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Równocześnie oferowanie grupy na trasach do Ameryki Północnej zostało zwiększone o 6,1%, a w rejony Azji i Pacyfiku o 0,8%. W oferowaniu na trasach bliskowschodnich nastąpił znaczny spadek, o 6,5%.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami