TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
easyJet testuje mobilne karty pokładowe, które pobrane w mniej niż 10 sekund pozwalają pasażerom zaoszczędzić czas podczas odprawy. Linia objęła testami sześć lotnisk: Londyn - Stansted, Londyn - Southend, Manchester, Edynburg, Amsterdam oraz Nicea.
reklama
Pasażerowie, którzy zarezerwowali loty z lotnisk objętych testami, będą mogli odprawić się w mniej niż 10 sekund oraz pobrać i zapisać karty pokładowe w telefonach iPhone oraz urządzeniach z systemem Android.
"Wdrażanie mobilnych kart pokładowych daje nam ogromną satysfakcję. Pierwsze opinie, które przekazali nam pasażerowi pozwalają sądzić, że będzie to równie udane rozwiązanie jak ciesząca się popularnością mobilna aplikacja easyJet. Wprowadzając mobilne karty pokładowe bazowaliśmy przede wszystkim na jej sukcesie. Mobilne karty pokładowe to kolejny krok by podróżowanie stało się łatwe i niedrogie. Gdy z powodzeniem przejdziemy fazę testów, wdrożymy tę aplikację w całej naszej sieci. Testowany będzie również zapis wielu kart pokładowych na jednym urządzeniu, co pozwoli rodzinom lub grupie podróżujących odprawiać się przy pomocy jednego telefonu lub większej liczby urządzeń" - powiedział Peter Duffy, dyrektor marketingu easyJet.
Nowe rozwiązanie easyJet jest intuicyjne i łatwe w użyciu. Dzięki nowej aplikacji pasażerowie mogą w każdej chwili sprawdzić status swojego lotu. Dodatkowo, pobrane karty pokładowe przechowywane są w pamięci telefonu, dzięki czemu zasięg sieci komórkowej czy dostępność Wi-Fi nie jest potrzebna przy odprawie. Jest to szczególnie ważne dla pasażerów podróżujących zagranicą, gdyż pozwoli im to uniknąć kosztów roamingu. Aplikacja również posiada opracowaną przez Apple usługę Passbook, dzięki której pasażerowie mogą przechowywać wszystkie karty pokładowe w jednym miejscu. Nowa aplikacja easyJet rozpoznaje czy pasażer odprawił się wcześniej online przez stronę easyJet.com i umożliwia pobranie karty pokładowej bez konieczności powtarzania procesu odprawiania. Karty pokładowe można pobrać od 30 dni do 2 godzin przed odlotem.
Od momentu udostępnienia mobilnej aplikacji easyJet pod koniec 2011 roku, pobrało ją już ponad 4,5 mln osób. Aplikacja jest darmowa i kompatybilna ze smartfonami, iPhonami oraz innymi urządzeniami z systemem Android. Dzięki aplikacji, za pomocą telefonów pasażerowie w każdej chwili oraz w każdym miejscu mogą uzyskać informacje o cenach biletów czy terminach lotów. Niedawno przeprowadzona aktualizacja aplikacji zapewniła pasażerom możliwość rezerwacji miejsc, dodania jednej sztuki bagażu oraz przeglądania informacji o hotelach w miejscu, do którego podróżują.
Aplikacja umożliwia pasażerom:
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami