TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-04-05 - First Class wdraża nowy panel dla klientów

Z myślą o klientach korporacyjnych biuro podróży First Class zamierza uruchomić panel służący do zarządzania podróżami służbowymi korporacji i firm. Przygotowana platforma pozwoli klientom biznesowym śledzić na bieżąco realizację usług związanych z podróżami służbowymi oraz samodzielnie dokonywać wszelkich rezerwacji on line. Zapewni też stały dostęp do informacji na temat ich kosztów i możliwość generowania nawet najbardziej skomplikowanych raportów.

reklama


Specjalnie dla klientów korporacyjnych First Class S.A. wykonał własną aplikację łączącą funkcjonalności dotychczas używanych programów w jednolitą całość. Dzięki zintegrowaniu w ramach systemu programu pocztowego, książki adresowej, systemu księgowego oraz systemu rezerwacji powstało unikatowe rozwiązanie pozwalające na usprawnienie systemu świadczenia usług. Panel pozwala na pełną automatyzację procesu rezerwacji i kupna biletów lotniczych, rezerwacji hotelowych, kolejowych, rent a car oraz polis ubezpieczeniowych dla klientów biznesowych.

- Mam nadzieję, że wprowadzana przez nas innowacyjna platforma rezerwacyjna przyczyni się do wzmocnienia i ugruntowania marki First Class wśród klientów korporacyjnych. Nowe rozwiązanie informatyczne umożliwi zautomatyzowanie komunikacji handlowej w zdecydowany sposób usprawniając wymianę danych i informacji. - mówi Magdalena Szczepaniak, Key Account Manager First Class S.A

- W ramach kompleksowego serwisu zapewniamy między innymi bilety lotnicze, kolejowe, autokarowe, promowe, rezerwacje hotelowe, transfery, ubezpieczenia turystyczne. Pośredniczymy w wynajmie samochodów oraz załatwieniu formalności wizowych. Oferujemy obsługę VIP SERVICE oraz 24-godzinną pomoc Help Desk'u . Na specjalne zamówienie naszych klientów organizujemy imprezy o charakterze konferencji, kongresów, spotkań biznesowych oraz seminariów w kraju i poza jego granicami. - kontynuuje Szczepaniak.

Biuro realizuje obsługę klientów biznesowych, gwarantując jednocześnie stworzenie najkorzystniejszej, przejrzystej i atrakcyjnej cenowo oferty. Usługi oferowane przez First Class powstają w oparciu o najnowsze systemy rezerwacyjne oraz bazują na niezwykle rozbudowanej sieci partnerskiej.

Wprowadzenie panelu informacyjnego skierowanego do klientów korporacyjnych przewidziane jest w drugim kwartale 2012 roku.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com