TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-10-07 - Hotelarzu, wypromuj swój obiekt w internecie

Hotelarze dostrzegają coraz większy potencjał w dbaniu o swój wizerunek w internecie. Serwis PromujNoclegi.pl, której właścicielem jest firma WebMotive, specjalizuje się w marketingu internetowym. Pomaga hotelarzom osiągnąć lepsze pozycje w wyszukiwarkach. To do właścicieli obiektów hotelowych skierowana jest promocja Public Relations w internecie.

reklama


Miejsce domeny danego hotelu na liście wyszukiwarek internetowych jest zależne od liczby osób, które uważają ją za wartościową, atrakcyjną i godną zaufania, a także od tego, ile strona ma przekierowanie. PromujNoclegi.pl kieruje swoją ofertę do właścicieli obiektów noclegowych (hotele, pensjonaty, kwatery prywatne, agroturystyka). Firma dba o zoptymalizowanie i wypozycjonowanie stron danych ośrodków w wyszukiwarkach internetowych. Zapewnia ponadto liczne wpisy dotyczące obiektu na blogach, portalach oraz serwisach społecznościowych, które są związane z tematyką noclegów w Polsce. Takie firmy mają docelowo uzyskać lepszy wizerunek swojej marki, a także zyskać bezpośrednio kwalifikowany ruch z takich serwisów, a to ma się przekładać na większą liczbę rezerwacji, a zatem i zysków.

Według statystyk opublikowanych przez Google (Zero Moment of Truth), poszukując interesujących informacji na temat produktów czy usług coraz częściej korzystamy z internetu. Przed dokonaniem danej transakcji w 2010 roku internauci odwiedzali średnio 5,3 strony, a w 2011 już 10,4. To ważne informacje również dla branży hotelarskiej. Promocja marki musi odbywać się przy wykorzystaniu wielu kanałów, między innymi blogów, portali, a także profili na serwisach społecznościowych.

Okazuje się, że 49 procent Polaków poszukując hotelu sprawdza informacje w internecie. Co pokazuje badanie przeprowadzone przez On Board PR oraz PBS DGA. Polacy z wyższym wykształceniem, którzy zaglądają do sieci przed podjęciem decyzji w sprawie na przykład rezerwacji stanowią 60 procent. Inny raport Google Polska wykazał, że w 2007 roku 92 procent ankietowanych skorzystało z wyszukiwarki, aby odnaleźć informację na temat produktów turystycznych (to wzrost o 10 procent w zestawieniu z poprzednim rokiem).



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com