TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-07-19 - McDonald`s liderem rankingu popularności

Popularność McDonald`s jako sieci fast food umacnia się z każdym rokiem. Potwierdza to raport firmy Unmetric na podstawie, którego oceniono jak radzą sobie tego typu restauracje w mediach społecznościowych. Wykorzystując wskaźnik Unmetric Score poddano analizie 24 ilościowych i jakościowych zmiennych.

reklama


Liderem rankingu w oparciu o Facebook`a został McDonald`s, z wynikiem 86 punktów bez problemu pokonał rywali, plasując się na pierwszej pozycji. Tuż za nim w pierwszej trójce znalazły się Taco Bell (81) i Subway (77). Z dużo mniejszą ilością punktów dalsze miejsca zajęły Dunkin’ Donuts (65) oraz Baskin Robbins (63).

Wśród fast foodów funkcjonujących na Twitterze McDonald`s także nie ma sobie równych, zdobył aż 97 punktów. Na miejscu drugim uplasował się Taco Bell, zdobywając 92 oczka. Najsłabiej poradziły sobie Chipotle (77), Pizza Hut (76) i Dunkin’ Donuts (74).

Od początku roku najwyższy wzrost popularności w mediach społecznościowych odnotował Burger King - 105%. Na Twitterze liderem i w tym względzie pozostał McDonald`s - 118% wzrostu od początku roku. Z obliczeń firmy Unmetric największą ilość komentarzy, polubień i wyświetleń wśród sieci fast foodów zdobył In-n-Out, oceniony na 54 punkty. Niewiele mniej, bo 51 punktów otrzymało Taco Bell, jednocześnie zajmując pozycję drugą. Trzeci pod względem zaangażowania użytkowników Facebooka jest McDonald`s - zaledwie 28 punktów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com