TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Sieć restauracji szybkiej obsługi McDonald testuje nowe udogodnienia, które pozwolą klientom szybciej dokonywać zamówień. W USA goście odwiedzający lokale należące do sieci mogą już do tego celu wykorzystywać swoje smartfony.
reklama
Dokonywanie zamówień poprzez specjalną aplikację jest na razie w fazie testów. Jeśli klienci w Stanach Zjednoczonych będą zadowoleni z nowych udogodnień, a system będzie działał bez zarzutu, to McDonalds rozszerzy ofertę na inne kraje. Sieć przygotowała też dla klientów korzystających ze smartfonów dodatkową ofertę, która będzie dostępna wyłącznie dla nich.
Aplikacja nosi nazwę McD. Poza możliwością zamawiania produktów z menu, umożliwi ona użytkownikom zbieranie specjalnych punktów, które będzie można wymienić na gratisy. Na przykład podczas zamawiania jednej kanapki, drugą będzie można otrzymać za darmo. Dzięki wprowadzeniu nowych rozwiązań McDonalds liczy na to, że uda mu się zyskać lojalność klientów. Do tej pory z nowych rozwiązań mogą korzystać klienci blisko tysiąca restauracji. Większość z lokali mieści się w San Francisco, New England, St. Louis oraz Albany.
Przedstawiciele McDonalds zapowiedzieli już, że podjęte zostały prace nad rozszerzeniem funkcjonowania aplikacji na smartfony. Finalnie system ma umożliwiać nie tylko zamawianie, ale i płacenie za dokonane zamówienie. Pierwsze testy już się odbyły, jednak system nadal wymaga udoskonalenia.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami