TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-03-10 - easyJet i podróże biznesowe

easyJet ogłosił wczoraj podpisanie innowacyjnej umowy z Business Travel International (BTI), liderem w zakresie zarządzania podróżami służbowymi. Na jej podstawie, już w tym roku, easyJet uzyska dostęp do systemu rezerwacji, optymalizującego koszty podróży

reklama

służbowych. Umowa pozwoli na zwiększenie udziału easyJet w lukratywnym rynku korporacyjnym. Jest to pierwsze porozumienie tego typu, zawarte z liniami lotniczymi oferującymi tanie przewozy.

Umowa nie spowoduje jakichkolwiek zmian, ani w modelu biznesowym easyJet, ani w jego unikalnej strukturze cenowej. Z czasem można się spodziewać, że takie same umowy zostaną podpisane z innymi firmami zarządzającymi podróżami.

W lutym 2003 roku linie wprowadziły easyJet.com/b2b - uproszczoną wersję strony internetowej, przeznaczoną do użytku korporacyjnego. easyJet był również pierwszą europejską linią lotniczą, która umożliwiła swoim klientom sprawdzanie i modyfikowanie rezerwacji online. We wrześniu firma wprowadziła przepisy dotyczące bagażu podręcznego, znosząc jego ograniczenia wagowe.

Podczas konferencji zorganizowanej przez Merrill Lynch, Chris Walton, dyrektor easyJet, powiedział: "Umowa z BTI, to przede wszystkim krok w celu ułatwienia życia naszym klientom. Już od dawna twierdziliśmy, że easyJet jest idealnym partnerem dla klientów biznesowych, którzy doceniają nie tylko nasze niskie ceny, ale także sieć połączeń z głównymi portami europejskimi. Umowa z BTI nie zmieni w żaden sposób ani modelu biznesowego, ani struktury cen oferowanych przez easyJet. W przeciwieństwie do tradycyjnych linii lotniczych, które zatrudniają rzesze handlowców i oferują usługi poszczególnym firmom, bez zwiększania złożoności, używamy technologii dzięki którym będziemy mogli zaistnieć na nowym rynku".



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com