TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-11-18 - Amrest wprowadza karty podarunkowe typu pre-paid

Firma restauracyjna Amrest wprowadza w Polsce karty podarunkowe typu pre-paid. Oferta kierowana jest do klientów biznesowych, którzy szukają pomysłu na prezent dla swoich pracowników i partnerów.

reklama


AmKarty, dostępne są już od października 2011, akceptowane w ponad 200 restauracjach KFC, Burger King i Pizza Hut w całej Polsce.

Karta spełnia funkcje elektronicznego bonu i jest wydawana na okaziciela. Posiadacz może korzystać z niej wielokrotnie, a także łączyć ją z innymi środkami płatniczymi. Karta ważna jest przez 12 miesięcy od daty aktywowania.

Klienci mają możliwość optymalizacji oferty poprzez określenie wartości zamówienia (minimalna kwota doładowania to 50 zł), warunków płatności i częstotliwości doładowania. Istotnym elementem propozycji jest możliwość okresowego zamawiania kart, co stanowi interesujące rozwiązanie dla firm stosujących premie okresowe lub zainteresowanych zakupem prezentów dla klientów biznesowych i partnerów np. z okazji Świąt Bożego Narodzenia.

AmKarty sprzedawane są w kanale sprzedaży B2B, za pośrednictwem biura AmRest. Zakup i doładowanie karty podlega zwolnieniu z podatku dochodowego.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com