TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Firma restauracyjna Amrest wprowadza w Polsce karty podarunkowe typu pre-paid. Oferta kierowana jest do klientów biznesowych, którzy szukają pomysłu na prezent dla swoich pracowników i partnerów.
reklama
AmKarty, dostępne są już od października 2011, akceptowane w ponad 200 restauracjach KFC, Burger King i Pizza Hut w całej Polsce.
Karta spełnia funkcje elektronicznego bonu i jest wydawana na okaziciela. Posiadacz może korzystać z niej wielokrotnie, a także łączyć ją z innymi środkami płatniczymi. Karta ważna jest przez 12 miesięcy od daty aktywowania.
Klienci mają możliwość optymalizacji oferty poprzez określenie wartości zamówienia (minimalna kwota doładowania to 50 zł), warunków płatności i częstotliwości doładowania. Istotnym elementem propozycji jest możliwość okresowego zamawiania kart, co stanowi interesujące rozwiązanie dla firm stosujących premie okresowe lub zainteresowanych zakupem prezentów dla klientów biznesowych i partnerów np. z okazji Świąt Bożego Narodzenia.
AmKarty sprzedawane są w kanale sprzedaży B2B, za pośrednictwem biura AmRest. Zakup i doładowanie karty podlega zwolnieniu z podatku dochodowego.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami