TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-07-18 - Triada - zaufanie klienta na pierwszym miejscu

Z okazji 20-letniego stażu biura podróży Triada, nadszedł czas na podsumowanie. Te lata to na pewno czas spędzony na wyrabianiu sobie zaufania klientów, a także wiele bankietów, konkursów, w których touroperator zdobywał niektóre nagrody.

reklama


Triada jest tegorocznym zdobywcą Kryształowego Godła, w kategorii "biura podróży". W Badaniu European Trusted Brands 2011 organizowanym przez Reader’s Digest.

Według raportu przygotowanego przez "Wiadomości Turystyczne" Triada z wynikami sprzedaży 507 mln złotych, za ubiegły rok uplasowała się na drugim miejscu. Jednocześnie magazyn "Rynek podróży" nagrodził biuro, przyznając drugą pozycję w rankingu organizatorów letnich wyjazdów urlopowych. Kryterium na podstawie którego przyznawano nagrody to m.in. liczba obsłużonych klientów, liczba wycieczek dostępnych w katalogach, wartość sprzedaży, a także liczba placówek biura.

Wszystkie nagrody, które mieliśmy zaszczyt otrzymać w tym roku, jak również potwierdzenie naszej mocnej pozycji na rynku touroperatorów przez niezależne media to dla nas dowód, że inwestycja Triady w jakość usług została dostrzeżona przez rynek - mówi Piotr Zawistowski. - Uważam, że biznes turystyczny jest jednym z najtrudniejszych do prowadzenia, dlatego jestem dumny, że trafność podejmowanych przez nas decyzji i działań znajduje odzwierciedlenie nie tylko w wynikach sprzedaży, ale i w niezależnych badaniach - dodaje.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com