TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-01-23 - Lufthansa podpisuje umowÄ™ z Amadeus

Amadeus i Lufthansa ogłosiły podpisanie nowej umowy, która umożliwi przewoźnikowi sprzedaż rezerwacji miejsc z wyprzedzeniem, jako usługę dodatkową realizowaną przez biura podróży korzystające z rozwiązania Amadeus Airline Ancillary Services.

reklama


Porozumienie obejmuje również linie lotnicze Austrian Airlines. Zapewnia ono biurom podróży z 63 rynków na caÅ‚ym Å›wiecie korzystajÄ…cym z rozwiÄ…zania Amadeus możliwość rezerwacji miejsc z wyprzedzeniem w klasie ekonomicznej dla podróżnych latajÄ…cych na trasach krajowych i europejskich. Dodatkowo, pasażerowie bÄ™dÄ… mogli kupić miejsca z dodatkowÄ… przestrzeniÄ… na nogi, zarówno na trasach kontynentalnych, jak i miÄ™dzykontynentalnych.

Za dodatkową opłatą pracownicy biur podróży będą mogli rezerwować z wyprzedzeniem wybrane przez podróżnych miejsca. Jej wysokość będzie zależała od jego rodzaju - standardowego lub przy przejściu, z większą przestrzenią na nogi. Pasażerowie bez wcześniejszej rezerwacji miejsca będą mogli wybrać je bezpłatnie tylko przy odprawie.

Lufthansa i Austrian Airlines zaczną korzystać z Amadeus Airline Ancillary Services - rozwiązania służącego do dystrybucji usług dodatkowych za pośrednictwem swoich witryn internetowych.

"Zdajemy sobie sprawÄ™, że komfort jest bardzo ważny dla turystów. Nowy produkt zapewni naszym pasażerom wiÄ™kszÄ… elastyczność i możliwość wyboru miejsca. DziÄ™ki niemu podróż stanie siÄ™ bardziej spersonalizowana, a podróżni bÄ™dÄ… mieli pewność, że wybierajÄ…c nasze linie usiÄ…dÄ… na swoim ulubionym miejscu. Nasza współpraca z firmÄ… Amadeus oznacza, że damy naszym klientom wybór, bez wzglÄ™du na to, gdzie rezerwujÄ… swój przelot. Oznacza to, że jesteÅ›my w stanie zapewnić im usÅ‚ugi i produkty, które poprawiÄ… jakość podróżowania" - powiedziaÅ‚ Günter Friedrich z Lufthansy.

"Produkty i usługi merchandisingowe są priorytetem dla linii lotniczych. Pozwalają im na wyróżnienie oferty, zaspokojenie indywidualnych potrzeb klientów oraz optymalizację dochodów. Oferując ten nowy produkt we współpracy z firmą Amadeus, Lufthansa i Austrian Airlines dołączają do 76 innych przewoźników, którzy wiedzą już, w jaki sposób Amadeus Airline Ancillary Services może pomóc im przesuną sposoby porównywania taryf lotniczych z poziomu ceny do poziomu usługi. To pomaga przewoźnikom jeszcze skuteczniej konkurować" - powiedział Decius Valmorbida, z Amadeus.

Obecnie 78 linii lotniczych podpisało umowy dotyczące wdrożenia rozwiązania Amadeus Airline Ancillary Services, z których 22 aktualnie dystrybuuje swoje usługi dodatkowe poprzez biura podróży na 63 rynkach.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com