TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Pomimo zakończenia kariery sportowej, popularność Mike'a Tysona nie maleje. Były bokser jest twarzą kampanii reklamowej napoju energetycznego Black.
reklama
Od czerwca należący do LOT-u Embraer 175 zostanie oklejony emblematem napoju, w ramach najnowszej kampanii reklamowej.
Mike Tyson jest energiczny, dynamiczny i szybki. Właśnie taki staje się LOT. Chcemy zaskakiwać i przyciągać uwagę. Zmieniamy się nie tylko wewnątrz organizacji. Naszą dynamikę chcemy zamanifestować także na zewnątrz, stąd ta "energetyczna współpraca"- nie kryje radości pełnomocnik prezesa LOT ds handlowych Dariusz Pietrzak.
W ramach kampanii konsumenci napoju Black będą mogli wygrać lot na egzotyczną wyspę - nie podano jeszcze na którą.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami