TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-05-13 - Co ma wspólnego LOT z Tysonem?

Pomimo zakończenia kariery sportowej, popularność Mike'a Tysona nie maleje. Były bokser jest twarzą kampanii reklamowej napoju energetycznego Black.

reklama


Od czerwca należący do LOT-u Embraer 175 zostanie oklejony emblematem napoju, w ramach najnowszej kampanii reklamowej.

Mike Tyson jest energiczny, dynamiczny i szybki. Właśnie taki staje się LOT. Chcemy zaskakiwać i przyciągać uwagę. Zmieniamy się nie tylko wewnątrz organizacji. Naszą dynamikę chcemy zamanifestować także na zewnątrz, stąd ta "energetyczna współpraca"- nie kryje radości pełnomocnik prezesa LOT ds handlowych Dariusz Pietrzak.

W ramach kampanii konsumenci napoju Black będą mogli wygrać lot na egzotyczną wyspę - nie podano jeszcze na którą.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com