TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-03-11 - Twitter zastąpi agentów?

Thomas Cook uruchomił nową, dostępną na Twitterze usługę "Holidays to go". Wedle zapowiedzi przedstawicieli touroperatora, korzystający z tego portalu klienci będą mogli zapytać o wyjazdy w dowolne miejsce i w ciągu kilku sekund mają otrzymać odpowiedź.

reklama


W założeniu, usługa ma uprościć proces wyszukiwania ofert i zaoszczędzić czas klientów. Jak podano w komunikacie prasowym w jednym tweecie będzie można zapytać o trzy różne destynacje. Takie informacje można uzyskać na koncie @TCOffers. "Można po prostu napisać coś w stylu "wakacje na Florydzie", a system automatycznie, w ciągu kilku sekund prześle nasze oferty z tego kierunku. Nawet nie trzeba nas śledzić aby dostać odpowiedź" - mówi, cytowany w komunikacie Jonathan Roberts, szef działu odpowiedzialnego za media społecznościowe w Thomas Cook Group.

Jeżeli klient zada niestandardowe pytanie, z którym system nie będzie mógł sobie poradzić automatycznie, zostanie ono przekazane do działu obsługi klienta.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com