TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-12-17 - Ryanair wypromuje Małopolskę?

Samorząd Małopolski ma już pomysł jak w ramach promocji wykorzystać uruchomienie bazy lotniczej Ryanair w Kraków Airport. Na samolotach przewoźnika pojawi się kolorowe logo Regionu. Spece od reklamy chwalą, nie brakuje jednak przeciwników nowej kampanii.

reklama


Warunkiem utworzenia bazy irlandzkiego przewoźnika w podkrakowskich Balicach miała być pomoc samorządu w promocji nowych kierunków. Władze regionu postanowiły przeznaczyć 3 mln złotych na reklamę Małopolski na ogonach samolotów i w gazetce pokładowej. Do nowych połączeń należą m.in. Dusseldorf, Goeteborg, wyspa Kos i Manchester.

Na sprzeciw krytyków pomysłu nie trzeba było długo czekać. Zdaniem wielu taka forma promocji jest mało skuteczna - pasażerowie kupując bilet wiedzą dokąd chcą polecieć. Promocja regionu na samolotach nie ma najmniejszego sensu - mówią przeciwnicy projektu.

Na co autorzy odpowiadają - Każdy sposób reklamy jest dobry. Poza tym, samolot, który stoi na płycie lotniska, widzi nawet kilka tysięcy osób - przypomina Grażyna Leja, przedsiębiorca hotelowy, była pełnomocniczka prezydenta Krakowa ds. turystyki. - Podczas oczekiwania na wejście na pokład wiele osób zwraca uwagę na samoloty. Pasażerowie to potencjalna grupa turystów zainteresowanych Krakowem i naszymi zabytkami - dodaje Leja.

Być może pomysł nie do końca jest źle trafiony. Z usług tanich linii lotniczych korzystają w większości turyści, a to na nich samorządowcy chcą skupić uwagę promując Małopolskę.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com