TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-04-18 - Funclub firmą przyjazną klientowi

Biuro Podróży Funclub, już po raz drugi, otrzymało Godło ogólnopolskiego Programu Certyfikacyjnego Firma Przyjazna Klientowi.

reklama


Program Firma Przyjazna Klientowi organizowany jest przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Jego celem jest uhonorowanie firm i instytucji realizujących wyróżniające się programy działań zorientowanych na stałe podnoszenie poziomu zarządzania obsługi klienta poprzez budowanie długotrwałych relacji opartych na wzajemnych korzyściach.

W ramach tego programu Dział Obsługi Klienta Biura Podróży Funclub poddany został szczegółowemu audytowi. Badanie objęło audyt ekspercki, w tym ocenę warsztatu w zakresie wyznaczania wartości, na bazie których firma realizuje unikalną wobec konkurencji propozycję sprzedażową, ocenę ekspercką procedur i narzędzi w obszarze obsługi klienta oraz identyfikację obietnic złożonych kientowi. Eksperci Fundacji i Kapituła Programu Firma Przyjazna Klientowi zbadała również opinię klientów na temat firmy oraz oceniła stopień satysfakcji z obsługi klienta. Ocenie poddano także stronę internetową www.funclub.pl.

Gala wręczenia Godła odbyła się 11 kwietnia 2011 roku w Teatrze Kamienica w Warszawie. Podczas uroczystości osiemnastu Laureatom przyznano Certyfikaty Firma Przyjazna Klientowi. Biuro Podróży Funclub to jedyny touroperator, któremu w tym roku przyznano ten tytuł.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com