TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Biuro podróży Itaka ma zapłacić ponad 2 miliony 700 tysięcy złotych kary za złe traktowanie klientów - informuje Polskie Radio.
reklama
Decyzję o ukaraniu spółki Nowa Itaka, właściciela biura podróży Itaka, podjął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Jak wyjaśniła Agnieszka Majchrzak z UOKiK karę nałożono m.in. za odmowę prawa do odszkodowania za loty opóźnione nawet o kilka godzin. W tym przypadku klient nie miał prawa domagać się rekompensaty za opóźnienia rozpoczęcia imprezy turystycznej, które były krótsze niż 12 godzin. Biuro Itaka nie zwracało również pieniędzy za niezrealizowane punkty programu.
Decyzja UOKiKu nie jest prawomocna. Przedsiębiorca może się od niej odwołać do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami