TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-10-01 - Dwa Hamburgery w jednym

Połączenie Mr Hamburger SA ze spółką Mr Hamburger Sp. z o.o. Dotychczasowe sieci gastronomiczne "Leśne Runo" i "Mr Hamburger" nadal będą rozwijać się niezależnie.

reklama


Decyzja o połączeniu nie jest na rynku gastronomicznym zaskoczeniem. Już 30 sierpnia Mr Hamburger SA kupił 99,5 proc. udziałów w Mr Hamburger Sp. z o.o., i posiada całość udziału tej spółki. Wartość transakcji wyniosła 5,2 mln zł.

Inicjatorzy połączenia mają nadzieję, że pomoże ono zwiększyć przychody i jednocześnie zmniejszyć koszty związane z prowadzeniem działalności. Zabieg spowoduje, że mniej kosztów pochłaniać będzie zaopatrzenie, usprawni się też logistyka. Głównym założeniem, jakie chcą osiągnąć pomysłodawcy, jest włączenie się do gry o znaczącą pozycję na rynku gastronomicznym.

Dobrze sprawdzony format restauracji "Leśne Runo", ma być podstawą do rozwoju sieci restauracji. Już w krotce dołączyć mają do niej kolejne obiekty, zlokalizowane przy głównych ciągach komunikacyjnych kraju. Mr. Hamburger chce, aby do roku 2014, lokale rozlokowane były na terenie całej Polski.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com