TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Połączenie Mr Hamburger SA ze spółką Mr Hamburger Sp. z o.o. Dotychczasowe sieci gastronomiczne "Leśne Runo" i "Mr Hamburger" nadal będą rozwijać się niezależnie.
reklama
Decyzja o połączeniu nie jest na rynku gastronomicznym zaskoczeniem. Już 30 sierpnia Mr Hamburger SA kupił 99,5 proc. udziałów w Mr Hamburger Sp. z o.o., i posiada całość udziału tej spółki. Wartość transakcji wyniosła 5,2 mln zł.
Inicjatorzy połączenia mają nadzieję, że pomoże ono zwiększyć przychody i jednocześnie zmniejszyć koszty związane z prowadzeniem działalności. Zabieg spowoduje, że mniej kosztów pochłaniać będzie zaopatrzenie, usprawni się też logistyka. Głównym założeniem, jakie chcą osiągnąć pomysłodawcy, jest włączenie się do gry o znaczącą pozycję na rynku gastronomicznym.
Dobrze sprawdzony format restauracji "Leśne Runo", ma być podstawą do rozwoju sieci restauracji. Już w krotce dołączyć mają do niej kolejne obiekty, zlokalizowane przy głównych ciągach komunikacyjnych kraju. Mr. Hamburger chce, aby do roku 2014, lokale rozlokowane były na terenie całej Polski.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami