TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Pierwszy kwartał 2014 roku sieć Focus Hotels może uznać za niezwykle udany. Reklama internetowa z postacią niedźwiedzi z letniej kampanii zwyciężyła w konkursie Idea Awards, w kategorii Usługi Internet za 2013 rok.
reklama
Konkurs stworzony przez Romana Fedorczuka, członka American Advertising Association, istnieje od 1991 roku, początkowo pod nazwą Clio Poland, później Dea Awards i od 1996 roku nosi nazwę - Idea Awards. Główną ideą konkursu, oprócz wyróżnienia najlepszych prac, jest podniesienie standardów reklam na polskim rynku.
W XXIII edycji konkursu wzięło udział ok 300 reklam, na które przez cały rok głosowali internauci. Do finału przeszły czterdzieści trzy firmy, które zdobyły najwięcej głosów w poszczególnych kwartałach, w czterech kategoriach (moda i uroda, medycyna, produkty, usługi) i trzech podkategoriach (telewizja, druk, Internet).
W finałowym etapie konkursu, reklamy zostały poddane ocenie Jury, w którego skład wchodziło ponad siedemdziesiąt dyrektorów marketingu wiodących firm polskich i międzynarodowych
"Kreacja sieci Focus Hotels będąca częścią letniej kampanii promocyjnej w 2013 roku, której przyświecało hasło "Duże dzieci… Mały problem" pokonała wszystkich konkurentów w kategorii USŁUG - INTERNET m.in. bardzo zananą markę sieci komórkowej - to dla nas niezwykle ważne wyróżnienie i szczególnie je doceniamy, gdyż w pierwszym etapie głosowali internauci, czyli de facto Goście naszych Hoteli" - mówi Anna Krupa-Cristescu Kierownik Marketingu sieci Focus Hotels.
Przedstawiciele sieci przy okazji nadmieniają, że Hotel Focus Łódź został nominowany w plebiscycie TOPHOTEL 2014 w kategorii Business.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami