TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-09-20 - Klienci wybrali Da Grasso

Da Grasso - polska sieć pizzerii - zdobyła Godło Jakości Obsługi 2012. Tym samym znalazła się w gronie 100 najbardziej przyjaznych Klientom firm w Polsce. Da Grasso zdobyła nagrodę w kategorii "pizzerie".

reklama


To wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne, gdyż Godło Jakości Obsługi przyznają sami konsumenci. Dokładamy starań, by dostosowywać naszą Sieć do potrzeb Klientów i zawsze oferować najwyższy poziom obsługi. Cieszymy się, że nasza praca została doceniona. Wszystkim Klientom bardzo dziękujemy i obiecujemy, że nie spoczniemy na laurach - mówi Wioletta Klimczyk Członek Zarządu Da Grasso Sp. z o.o.

Sieć Da Grasso została wyróżniona Godłem Jakości Obsługi już po raz drugi. Klienci docenili przede wszystkim miłą i kompetentną obsługę, przyjazną atmosferę lokali i doskonałą pizzę w przystępnych cenach.

Program Jakość Obsługi już od 5 lat regularnie bada poziom jakości obsługi i satysfakcji Klientów i w ich imieniu co roku przyznaje najlepszym firmom Godła Jakość Obsługi. Misją programu jest poprawa poziomu obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. To szczególny projekt, gdyż jurorami są w nim sami Klienci. To oni poprzez portal Jakoscobslugi.pl zgłaszają swoje obserwacje, dzieląc się opiniami. Decydują, które firmy znajdą się w gronie 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com