TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-12-10 - Jakie standardy w krakowskim hotelu

Nowa General Manager trzygwiazdkowego Chopin Hotel Cracow Old Town przykłada dużą wagę nie tylko do zwiększenia atrakcyjności oferty, ale również do podnoszenia kwalifikacji swojego zespołu.

reklama


Chopin Hotel Cracow Old Town to hotel z ugruntowaną pozycją na rynku krakowskim, mimo tego nie ustaje w dążeniu do podnoszenia standardu usług. W ostatnim czasie w hotelu zostało wprowadzonych kilka udogodnień, m.in. wszystkie pokoje typu superior doposażono w zestaw do parzenia kawy i herbaty.

"Pierwsze tygodnie mojej pracy spędziłam na przyjrzeniu się sytuacji hotelu oraz wsłuchaniu się w potrzeby naszych gości i klientów. Chcę, aby potencjał tego obiektu oraz jego doświadczonego zespołu był w pełni wykorzystywany" - zapewnia Ewa Nowakowska, dla której komunikacja dwustronna z gośćmi oraz klientami jest podstawą działania hotelu. W celu usprawnienia tego procesu, każdy organizator konferencji bądź spotkania w Chopin Hotel Cracow Old Town jest proszony o wypełnienie "Ankiety satysfakcji gościa konferencyjnego". Kwestionariusz zawiera pytania dotyczące całego procesu obsługi - od przyjęcia zapytania ofertowego przez realizację po kontakt po wykonaniu zlecenia. Ankiety trafiają od razu do koordynatora ds. bankietów, który wraz z General Manager regularnie analizuje je i reaguje na potrzeby klientów.

Otwartość na opinie gości to znak rozpoznawczy hotelu. Podobnie jak podnoszenie standardów obsługi poprzez regularne szkolenia zespołu: kelnerów, sprzedawców czy recepcjonistów. Rozwój pracowników jest jedną z najważniejszych wartości całej sieci Vienna International Hotels & Resorts. Program szkoleniowy obejmuje wewnętrzne treningi, w czasie których doświadczeni pracownicy przekazują swoją wiedzę młodszym, jak również zewnętrzne oferowane w ramach VI Academy.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com