TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Praktycznie wszyscy działający w turystyce zgadzają się, że rabaty dla klientów udzielane przez agentów lub touroperatorów jednostronnie (nie w ramach wspólnej promocji) niszczą kanały sprzedaży i de facto wprowadzają wojnę cenową między tymi, którzy powinni być partnerami.
reklama
Niestety zdania tego chyba nie podziela TUI. Konkurencja w własnymi agentami stała się faktem, bowiem każdy klient przez stronę www.tui.pl i call center otrzyma:
a) rabatu w wysokości 5% ceny imprezy turystycznej - w przypadku dokonania rezerwacji wakacji z katalogu: TUI Samolotem, TUI Family, TUI Z dojazdem własnym, TUI Zwiedzanie (wycieczki objazdowe) oraz TUI Family Parki rozrywki na sezon Lato 2012
b) rabatu w wysokości 5% ceny zakupionego biletu na przelot czarterowy.
Promocja działa w okresie od 18:00 w dniu 13.04.2012r. do godziny 23:59:59 wg czasu GMT+01:00 w dniu 16.04.2012r. (za regulaminem promocji).
Prawdę mówiąc zaskoczyło nas to kompletnie. Duży touroperator, z aspiracjami na lidera - a zagranie wobec sieci własnych agentów bardzo wrogie. Kiedyś już pisaliśmy o rabatach dawanych przez agentów i wydawało się, że branża zwarła szyki: Bony rabatowe sposobem na turystę, Itaka: żadnych zniżek nie tolerujemy, Rainbow Tours nie akceptuje żadnych zniżek, a wszystko zaczęło się od m.in. Wakacje.pl daje zniżki!.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami