TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-01-11 - Strategia marketingowa StayPoland

Warszawskie biuro podróży StayPoland.com konsekwentnie buduje swój wizerunek w mediach społecznościowych. Na portalu Facebook działalność StayPoland.com na bieżąco śledzi już 28 000 pasjonatów podróży po Polsce.

reklama


Największe zainteresowanie profilem firmy wykazują osoby mieszkające w Stanach Zjednoczonych. Znaczna część z nich przyznaje się do polskich korzeni i chętnie poszerza wiedzę o kraju pochodzenia swych przodków.

“Niespodzianką dla nas okazał się fakt, że tak wiele osób mieszkających na co dzień w USA i deklarujących polskie pochodzenie jeszcze nie odwiedziło Polski lub zrobiło to dawno temu. Zaskakuje również ogromne zainteresowanie walorami turystycznymi naszego kraju w tej grupie" mówi Tomas Zukal, prezes StayPoland.com. “W mediach społecznościowych tkwi wielki potencjał do przyciągania turystów do Polski" - dodaje.

StayPoland.com nie tylko regularnie publikuje nowe informacje, ale także zachęca czytelników do interakcji.Nawet kilkaset osób jednocześnie komentuje lub dodaje do ulubionych zamieszczane posty. Najpopularniejszymi wątkami w 2011 roku zostały - beatyfikacja Jana Pawła II (717 reakcji), wybór Wrocławia na Europejską Stolicę Kultury (539 reakcji) oraz galeria zdjęć zamku w Książu (475 reakcji).

Entuzjastyczny odzew fanów profilu StayPoland.com wzbudził również konkurs fotograficzny na najlepsze zdjęcia Polski. Konkurs trwał 12 miesięcy. Ze zwycięskich zdjęć powstał kalendarz, który trafił do fanów jak i do klientów biura podróży StayPoland.com.

“Prowadzenie działań w mediach społecznościowych, mimo iż wymagające ciągłej uwagi i błyskawicznych reakcji daje nam mnóstwo satysfakcji i pozwala być wciąż blisko klientów." - stwierdza Tomas Zukal.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com