TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-04-08 - Złoty Standard w polskiej branży usług hotelarskich. Pojawi się certyfikacja

Rusza ogólnopolski projekt "Złoty Standard", który wprowadza do polskiej branży usług hotelarskich nową certyfikację wyróżniającą najwyższe standardy obsługi klienta. Ze wsparcia skorzysta 250 pierwszych beneficjentów, którzy zgłoszą udział w projekcie. Koszy usługi pokrywają środki pochodzące z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

reklama


Od dawna miarą standardu hotelu czy restauracji jest liczba gwiazdek lub zdobyte certyfikacje branżowe. Dla wielu podmiotów najwyższym wyróżnieniem pozostaje jednak uznanie klientów - nie bez przyczyny: ich opinie uchodzą za najbardziej wiarygodne, a przez to najskuteczniej wspierają promocję usług. Projekt "Złoty Standard" ma na celu wdrażanie innowacji i promocję dobrych praktyk obsługi klienta w obiektach hotelowych w Polsce.

Konferencja dotycząca programu "Złoty Standard" odbędzie się w piątek, 15 kwietnia 2011, o godz. 11.00 w Centrum Prasowym PAP, przy ul. Bracka 6/8, w Warszawie. Patronami projektu są Polska Izba Hotelarstwa, "Hotelarz", staypoland.com i HBI Polska.

W programie konferencji znalazły się takie zagadnienia jak: pomost pomiędzy konsumentem a branżą hotelarską, budowanie marki hotelu - rola opinii klientów, kluczowe punkty oceny hotelu okiem klienta - istniejące certyfikacje a potrzeby biznesu hotelarskiego, "Złoty Standard": co to jest, do kogo projekt jest kierowany, jak zgłosić udział i uzyskać wsparcie oraz wsparcie z Unii Europejskiej dla proinnowacyjnych usług doradczych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com