TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-02-21 - Strategia promocji Tunezji

Raja Ammar jest nowym dyrektorem przedstawicielstwa Narodowej Organizacji Turystyki Tunezji w Warszawie.

reklama


Pani dyrektor ukończyła zarządzanie na Wydziale Prawa, Nauk Politycznych i Ekonomii Uniwersytetu w Sousse (Tunezja). Całą swoją karierę zawodową związała z turystyką. W 1997r. podjęła pracę w Tunezyjskim Urzędzie ds. Turystyki (ONTT) w Tunisie. Początkowo pracowała w dyrekcji ds. komunikacji, a następnie w dyrekcja ds. promocji gdzie była odpowiedzialna za rynki europejskie (m. in. rynek niemiecki, szwajcarski, austriacki, portugalski i hiszpański). Następnie zajmowała się public relations w dyrekcji ds. promocji na rynkach europejskich.

Zadaniem nowej Pani dyrektor jest odbudowanie masowych wyjazdów Polaków na wypoczynek do Tunezji. Uległ on znacznemu spadkowi w wyniku zainicjowanej w grudniu 2010 roku "jaśminowej rewolucji". Zachodzące w Tunezji przemiany społeczno-polityczne wpłynęły na zahamowanie wyjazdów turystycznych do tego kraju w skali globalnej. Tendencję tą odnotowano też na rynku polskim.

W rekordowym roku w Tunezji odpoczywało ponad 200 tys. Polaków. W 2010r. kraj ten odwiedziło 151 tys. naszych rodaków, a w 2011r. ich liczba spadła do 90 tys. Jednak już w 2012 r. ponownie odnotowano dynamiczny wzrost wyjazdów Polaków na wypoczynek do Tunezji. W systemie MerlinX w 2012 r. odnotowano wzrost rezerwacji wyjazdów urlopowych do Tunezji o 63,4 % .

Obecna strategia promocji Tunezji obejmuje głownie promocję wypoczynku rodzinnego na tunezyjskich plażach, ale także turystykę kulturową, wypoczynek połączony z zabiegami SPA i thalasoterapią oraz aktywny wypoczynek ukierunkowany na miłośników różnych rodzajów sportów m.in. golfa. Tunezyjczycy chcą również wypromować w Polsce uroki saharyjskiej części Tunezji.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com